Geocaching!
Fler som gillar geocaching och skulle vilja prata om allt vad det innebär?
Hade varit roligt att prata med fler på familjeliv som har detta intresse
Fler som gillar geocaching och skulle vilja prata om allt vad det innebär?
Hade varit roligt att prata med fler på familjeliv som har detta intresse
jag har hållt på förut, och saknar det, så skoj! Men har ingen gps...
Man måste inte ha det, man kan skriva ut kartorna, då blir det ju som en riktig skattjakt
Jag tycker det är alldeles för dyrt med pgs så när jag behövde en ny mobil nu för nån vecka sedan så skaffade mig en Nokia 5230 med inbyggd gps och sen laddade jag ner Live Geocache på den
Där sa du något! Jag har ju en iphone, och de har ju det mesta! Ska kolla upp det! Vad är Live Geocache då? Det är nog en 4-5 år sen jag tog en chache
Okej! Ja, jag har också några som jag inte hittar, man blir lite sur ^^ Man får nog vänta några dagar för att sedan gå dit igen i hopp om att man tänker annorlunda, har hittat några på det viset.
Har inte supermånga i denna byn att ta men är ibland i lite större samhällen, idag var jag i Hässleholm och tog fyra st
Det finns ganska många här i området, det är så kul att upptäcka ställen som man inte hade en aning om att de fanns=)
Ett gratisprogram som funkar till de flesta nyare telefoner; live.geocaching.com/index.php
Men vet att det ska finnas en speciell applikation för just Iphone som också ska vara gratis. Min sambos bror har en Iphone och laddade ner det programmet (fast han geocachar inte, han skulle bara testa).
Bor i göteborg..
Jag använder min iphone, hade gratis appen först men den var inte så bra så jag köpte den andra appen för 70:- istället, den var mycket bättre!
jag ska kolla det i morgon! Tror jag har en användare på geocahings sidan.. men det var länge sen. annars får jag göra en ny, Blev ju lite sugen nu!