• Tokfrjant

Geocaching!

Fler som gillar geocaching och skulle vilja prata om allt vad det innebär?

Hade varit roligt att prata med fler på familjeliv som har detta intresse

Elias 080704 ★ Två pojkar BF 100927
  • Svar på tråden Geocaching!
  • Tokfrjant
    Anemia skrev 2010-07-31 00:21:42 följande:
    jag kommer knappt ihåg, men jag har gjort en ny! Och fått med gubben på det hela, vi ska ut och leta i morgon!
    Har hittat en catch redan, ligger en ca 70 meter från porten! Tyvärr mugglad...
    Roligt! Hoppas ni hittar några stycken!
  • Anemia

nu är Iphonen laddad, äppelbitar packade till lilla damen, mamma har satt på sig folglossningsbältet- nu drar vi ut på skattjakt!

• Humminggirl

Hänger på här! Dags att ta tag i detta. Hehe.

Tar och packar lillflickan och lite pannkakor och går en sväng.  

• Essa83

Nu har vi cachat in två nya. Blåbär och skogshallon fick vi med hem också :)

• Tokfrjant

Låter väldigt mysigt! Kommer nog inte ta någon förens på måndag då jag ska till Kristianstad, finns några där

Om jag nu orkar.. Har väldigt ont överallt just nu... Dumt att man ska hitta detta intresse när man är gravid

• Anemia

ja visst är det lite tokigt.. men bra att komma ut sen när nya bebben är levererad! I morgon ska vi till Nyköping och träffa släkten, vi ska ta lite skattjakt på vägen tänkte vi!

• Tokfrjant
    Anemia skrev 2010-07-31 21:55:19 följande:
    ja visst är det lite tokigt.. men bra att komma ut sen när nya bebben är levererad! I morgon ska vi till Nyköping och träffa släkten, vi ska ta lite skattjakt på vägen tänkte vi!
    jo, om man får tid till det bara, hehe. Vi väntar nämligen två och har redan en på två år men någon gång så får man väl ut på en resa och ta sig en lång promenad
  • Anemia

Våran tjej blir två i september så vi får samma ålderspann som ni!
    Det blir till att packa bebis/bebisar i vagn och sen ta sig fram bäst man kan!

Svar på tråden Geocaching!