Geocaching!
Fler som gillar geocaching och skulle vilja prata om allt vad det innebär?
Hade varit roligt att prata med fler på familjeliv som har detta intresse
Fler som gillar geocaching och skulle vilja prata om allt vad det innebär?
Hade varit roligt att prata med fler på familjeliv som har detta intresse
JACITW - just another cache in the woods...
och "haqre fgra/fgbar"
De är väl inte det som är roligast kanske... Mina är samtliga utlagda med en tanke, och en av mina har iaf fått poäng på GCvote/score, men det är inte så välanvänt än. Långt ifrån alla som ger betyg, så det finns många bra cacher som inte har betyg. Också.
Wiiieee!
Idag kom min Dakota 20! =D Nu jäklar! ;)
Tänkte kolla med er, hur hittar man bra osm-kartor?
Kartan som följer med Dakota e inte super bra, men att köpa en friluftskarta över 1/4 del av sverige för 1500kr känns lite överkurs just nu...
Jag ska inte uppmuntra till något olagligt....
Ska inte heller uppmuntra til något olagligt men kartorna finns för nerladdning på pirattbuktan.....
Haha.. tur att jag kom på det själv innan jag såg vad ni skrivit.. ;)
Eller rättare sagt, sambon påpekade att det borde finnas där..
Nu ska jag bara lyckas få in dem på minneskortet, men det ordnar sig nog! =D
Hittade iaf 2 cachar idag med gps:en.. wohoo! =D Skulle ta en 3dje men hann inte, var bara ute nån timme!
I lördags var jag på event (!) , fick lite nya ansikten på alla nicknames man sett i loggböckerna , satte nytt personligt rekord i hur många gömmor jag hittat på en dag (nytt rekord: 15 st). Blev också en FTF...
Eventen är trevliga, opretantiösa sammanställningar där likasinnade "galningar" umgås...lIte nya tips får man ofta. Dom som höll i detta event hade ansträngt sig ordentligt och släppte 24 cachar under eventet, många riktigt kluriga kamouflage fick vi se , barnen hittade likasinnade kompisar och många kilometer smygmotion blev det...
Rekommenderas för både erfaren och nybörjare att besöka...
I lördags var jag på event (!) , fick lite nya ansikten på alla nicknames man sett i loggböckerna , satte nytt personligt rekord i hur många gömmor jag hittat på en dag (nytt rekord: 15 st). Blev också en FTF...
Eventen är trevliga, opretantiösa sammanställningar där likasinnade "galningar" umgås...lIte nya tips får man ofta. Dom som höll i detta event hade ansträngt sig ordentligt och släppte 24 cachar under eventet, många riktigt kluriga kamouflage fick vi se , barnen hittade likasinnade kompisar och många kilometer smygmotion blev det...
Rekommenderas för både erfaren och nybörjare att besöka...
Har precis börjat med detta.
Fick en TB som ska vidare i morgon hoppas jag. ( gäller att hitta en bra plats då det ska mellan flygplatser... )
Har inte varit inne på familjeliv på länge men såg att jag startat denna tråd för nåt år sen!
Jag håller såklart fortfarande på med denna härliga hobby, just nu ska jag ta minst en per dag i tre sammanhängande månader :)
jäkla jobbigt tycker jag ^^