Geocaching!
Fler som gillar geocaching och skulle vilja prata om allt vad det innebär?
Hade varit roligt att prata med fler på familjeliv som har detta intresse
Fler som gillar geocaching och skulle vilja prata om allt vad det innebär?
Hade varit roligt att prata med fler på familjeliv som har detta intresse
Vill också ha en frilufts-GPS men som du säger Svejsan, så är det en del pengar ändå.
Anemia: Ni får kompensera det sen med GPS:n Får väl säga grattis till den lille med
Den 13:e sept så kommer mina busfrön, om de inte får för sig att komma tidigare. Vill att de ska komma tidigare för jag mår så dåligt av allt kliande, all smärta, av att vara så stor och svullen och inte kunna göra någonting. Att vara ute och geocacha får en att tänka på annat en liten stund.
Tog min första FTF idag förresten Eller mja, min sambo fick ta den för jag hade inte förmågan att böja mig så mycket
Tog min första FTF idag förresten Eller mja, min sambo fick ta den för jag hade inte förmågan att böja mig så mycket
Hello tjejer!
Får ju göra lite reklam för geocaching.se också, föreingen för geocaching i sverige. Men ni får lova att inte outa mig.... mina kompisar där skulle skratta ihjäl sig om de visste att jag hängde här också..... Då skulle jag inte få vara med och leka.
Där finns forum, där cachar diskuteras, det finns ett köp/sälj-forum, och man kan fråga allt mellan himmel och jord. Man kan också efterlysa cachingkompis, eller få tips om riktigt hard-core-cachar.
Jag närmar mig 500 hittade, hittade tre nu ikväll på en promenad. Men så bor man ju i "huvudstaden".
Jag har väl en 5 cachar och en til som jag är delägare i och i höst ska jag vara med och arrangera mitt första event. Det är dock inte barn-vänligt
Ja, den sidan är bra! Är inne ofta och läser i olika trådar där. Ofta mycket bra tips
Låter roligt att arrangera event! Har aldrig varit på något men så är jag gravid också och har bara hållt på sedan juni. Skulle vilja gå på Fumble After Dark 2010 men det är för långt iväg och då är bebisarna på ca två månader gamla, vill varken åka iväg med dom så långt eller åka iväg från dom så långt. Hoppas på att ett event kikar upp här i närheten snart