By Starlight skrev 2010-09-26 19:26:07 följande:
wohooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis till en ny bebis som flyttat in!! Yeyyyy!!! Hurra Epan!!! Ja nu jädrar blir det tätt! Men bara häftigt!!
Förstår oron med foglossning igen. Jag har fortfarande känningar i mitt bäcken. Så I know. Men vi får hoppas att din kropp struntar i det nu.
Stintan, GRATTIS till v 12!!!! wohoooooo!!! Hejja hejja!
Hoppas du mår ok nu!
Idag hittade jag ellens andra tand! Grattis till henne också :)
Hon går jättebra (eller ja..vingligt och stappligt..men ändå) med bara liiiite stöd nu. Antingen kommer hon halvgå så här länge..eller så går hon låångt före både mor å far. Vi gick seeent. Vi får se :)
Jo, jag känner av mina fogar fortfarande i vissa situationer jag med, men inte så det smärtar, bara ömmar lite. Eftersom det började i vecka7-8 förra gången så lär det väl snart visa sig är jag rädd

Men men, bara jag står ut tills december så avslutas ju R:s jobbarsäsong och sen har jag ju honom hemma som personlig assistent ända tills maj. Så det ska gå. Vi är positivt inställda, vill man så går det, right?
Jag inväntar Simons andra tand snart också, den borde väl inte dyka upp så lång tid efter den första va?
Åh, båda tjejerna som snart är ett år knatar och går redan alltså, vilka duktiga töser!
Undrar hur gammal Simon tänker vara, jag gick tidigt och R gick sent.
Stintan: jag har börjat känna av illamåendet lite smått, men bara ca 30 min nu under två dagar, så än ligger jag i lä

Fast jag är ju iaf hemma och är föräldraledig, fy vad jobbigt det vara att åka och jobba förra hösten innan fogarna satte stopp för det. Höll på att spy på bussen flera gånger och fick åka hem från jobbet en gång kommer jag ihåg. Men värst var det att behöva göra glukosbelastning, när jag inte fick äta på morgonen innan jag skulle åka buss, fyy.