• Stintans

09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...

Tiden går och det händer grejer här bland oss. Det har börjat komma ut bebisar{#lang_emotions_baby} ur magar{#lang_emotions_gravid}, det har plussats{#lang_emotions_plus} för fullt och verkstäder jobbas det i!!

Här i tråden får alla säga precis vad de tycker, tänker och känner utan att någon ska känna sig stött! Det kommer diskussioner där man har olika åsikt men den respekteras alltid! Man får också vara jätteglad eller jätteledsen eller nåt där mitt emellan, alla humör står vi ut med och det är därför vi håller ihop nu! Hjärta

Så, kom igen nu tjajor och babbla på om allt mellan himmel och jord!

Här finns vår lilla lista med viktiga datum:

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m53735573.html

Och här kommer en länk till den senaste tråden (där även alla andra trådar finns, om man någon gång känner sig nostalgisk ):

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m50708156.html

{#emotions_dlg.flower}-{#emotions_dlg.flower}-{#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
  • Euphoria

Äsch, kommer ju bara på mer saker att skriva hela tiden.. Jag kapar tråden

Ja pilot vore nått, helt hysteriskt roligt att flyga tycker han

Nu ska jag försöka snoka reda på dig på facebook  

• Miixs

Heeeeeeeej =D
    Sorry att man varit lite off.. har lite fullt upp med skolan
    och väldigt förkyld dotter.. det har hållt på i snart 3 veckor =(
    Hon hade två dar av friskhet och sen blev hon värre =(
    Och skolan är det FULLT UPP!! Ska föröska få så mycket som
    möjligt gjort under helgen då min syster kommer förbi o är
    barnvakt =D
    Om jag får så mycket som jag hoppas på gjort så kommer
    jag kunna vara mer aktiv här igen =D

Japp, Stintan Nellie knallar på ganska bra (stappligt ännu)..
    Hon ställer sig o försöker gå mer än o krypa =P Ser super
    gulligt ut =D Min lilla skatt Hjärta 

Häftigt att många av har kommit i gång/börjar med verkstaden
    igen.. här dröjer det 1,5 år till innan vi lägger p-pillerna på hyllan!

• Stintans

blääää... är det normalt att BÖRJA spy i slutet på vecka 9?
    vet ju inte om man vågar äta eller ej.. men jag är ju glad iaf!

Kräks

Väntan är aldrig så lång som när man längtar
  • Euphoria

Jag började må illa i de veckorna, sen fortsatte jag till vecka 18
    Kände inget illamående de första veckorna. 

• Miixs

Hi hi, jag kan nog inte säga nått om de..
    mådde illa i 20 min Tungan ute

• By Starlight
    Stintans skrev 2010-09-10 13:10:14 följande:
    blääää... är det normalt att BÖRJA spy i slutet på vecka 9?
    vet ju inte om man vågar äta eller ej.. men jag är ju glad iaf!

Kräks
    Inget är normalt eller inte när man är gravid..hehe..det är hlet galet alltihopa bara =) Har du provat sånna där armband mot åksjuka? De funkade helt ok för mej. Finns på apoteket. Det var skönt att ha dem istället för att stoppa i sig piller mot åsksjuka..man blir ju så trött av dem.
    Älskade Ellen född 16 nov 2009
  • By Starlight

Ellen ääälskar att klappa händerna hela tiden. :)

Ellen går längs med allting. Ibland blir hon toookig. "no hand nooo hands" Varning för blåmärken...

• By Starlight

">

En liten film..ganska menlös i dålig kvalite..men ja..=) Ellen, majsbågar, kaffe och nyhetsmorgon tiiiiidigt en söndag =)
  • Euphoria

Mmm, majsbågar Simon har faktist fått "provdregla" ett par sådana också, men jag upplever honom lite hård i magen efter det, så vi väntar nog ett tag innan han får såna igen Men han gillade dem skarpt!

Duktig liten tjej du har, tänk att hon redan är så stor. Att tiden går så fort när man har små barn är verkligen inget skämt!  

Simon äter smakisar här hemma sedan några veckor tillbaka, vet inte om jag skrivit det? Jag ammar bara på morgonen och kvällen, annars är det ersättningar och smakisar. Ville ju få ner min mjölkproduktin i tid innan älgjakten, så att inte tuttarna sprängs där ute i skogen när Simon är hos mormor Det gick snabbare än jag trott, så nu kan jag gå hela dagarna med "tomma" bröst utan problem.
    Killen som gillar mat! -->  
    ">

Men delamma tänker jag nog fortsätta med ett tag, finns det något mysigare än att ligga i sängen och amma på morgonen?  (jo, det finns det säkert, men här hemma är det en personlig favorit)

Hoppas ni haft en fin helg med era små familjer
    Igår var det begravning för min syster. Den var fin, två av min lillasysters kompisar sjöng, så himla fint. Lasarretsvisan, som jag alltid storbölat till, ännu värre nu kan jag säga.

Tänk att det bara är en månad till första 1-årsdagen i tråden!! Kom på häromdagen att jag hängt hos er i två år! Min lilla internet familj Hjärta Tillochmed R har ju hygglig koll på er nu

Verkar förresten som att min äl antingen inte dyker upp denna månad, eller är förskjuten (elelr så har jag mot förmodan missat stegring, men det tror jag inte testoholic som jag är..) Jävla tröttsamt med pco Demon

• Euphoria

Men vaaart gjorde du av filmklippet? Bystar?

Svar på tråden 09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...