30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?
Ja, när hon hamnar hos oss på natten så vill jag helst att hon sover emellan oss, men brösten får styra.. Sticker in en tjock kudde under madrassen och så får hon ligga mellan mig och den. Hon kan inte rulla så snävt uppåt och det finns inte riktigt plats att vända sig i rätt krypriktning; då skulle hon sparka och väcka mig. På morgonen finns det ju lite mer plats, men oftast ligger jag vaken och har koll på henne då. Vågar ju inte kliva upp för från köket skulle jag aldrig märka om hon vaknade och började härja runt. Flyttar jag henne vaknar hon, och jag tycker hon behöver den här tiden då hon ju har så svårt att sova på dagen. Det gäller även om hon inte får dessa morgontimmar.. Har visserligen äntligen fått henne att sova nåt längre pass nån enstaka dag, men det går BARA om vi båda ligger i stora sängen och hon får somna helt ingosad i mig. Flytta henne är det tyvärr inte tal om, och jag vågar som sagt inte lämna henne heller... Verkar dåligt med träff idag. Ska vi försöka boka in nåt till nästa vecka redan nu istället? Jag tror inte jag har nåt helt spikat förutom måndag i alla fall. Onsdag?