• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Gbeva
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 19:57:57 följande:

Stenen i glashuset kommer flygande.

Om du har någon kunskap om vad kliniska studier och statistik innebär kan du läsa studien och inse hur stor bärighet den har. För statistiskt säkerställt utfall krävs tillräckligt stor population(inte 144), referensgrupper(som saknas), brett urval till populationen(inte sydkoreaner som sökt till sjukhuset för urologiska besvär och dessutom valt att delta i studien) och många andra faktorer.

Det finns de som försöker koppla denna fingerratio med alkoholism, autism, olika former av cancer och gud vet vad. Nu är det inget institut eller forskningsanstalt som tar detta på allvar och genomför storskaliga, kliniska tester. 

Tror du inte att det vore ett medicinskt genombrott om man redan i späd ålder kunde se om man var autistisk? Hade större risk till mun- eller prostatacancer? Större risk att utveckla alkoholism?

Den största sammanställningen av rent kliniska studier kring kukar och korrelation till annat har jag redan länkat. 

Lille vän. Kan nog betyligt mer om statistik och medecinska studer än vad du anar. Har också som jobba tolka vad folk skriver och hur dom tolkar det dom läser så min bild av dig är rätt klar, och du har helt rätt du är längt ifrån min typ. Finns som sagt en del mindre studier i ämnet och jag har också mina egna erfarenheter att referera till. Synd att du lider av ett utpräglat penisavund men det kan jag tyvärr inte bota via FL.
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Swingar) skrev 2017-08-29 19:48:34 följande:
    När det gäller att vara larvig och göra egna tolkningar vinner du stort. Vi lever helt klart i helt skilda världar och det är absolut inte konstigt att du inte trivs på klubbar, är minst sagt glad att jag inte levt i din fantasivärld när det gäller trekanter och gruppsex det skulla ha skapat en mass problem både för mig och andra inblandade. Har visserligen aldrig sett någon statistik på hur vanligt fist är men helt ovanlig är det absolut inte, varken när man träffar tjejer one on one eller vid gruppsex. Har för länge sedan slutat räkna sexpartners men det är klart över 20% av alla tjejer jag träffat som gillar fist om man gör det på rätt sätt och med förstånd. Har du någon statistik som säger annat väljer jag självklar att sätta större vikt vid mina och andra bekantas erfarenheter än någon annonym undersökning om sexvanor från RFSU eller liknande. Detta ger som sagt inget utan nu får du lulla runt i din egen lilla värld men skyll inte på mig eller någon annan om det skiter sig vid entrekant med extra kille.

Menar du att över 20% av landets kvinnor utövar fisting?

Hur många utövar analsex?

• Anonym (Medel)
    Gbeva skrev 2017-08-29 20:07:00 följande:
    Lille vän. Kan nog betyligt mer om statistik och medecinska studer än vad du anar. Har också som jobba tolka vad folk skriver och hur dom tolkar det dom läser så min bild av dig är rätt klar, och du har helt rätt du är längt ifrån min typ. Finns som sagt en del mindre studier i ämnet och jag har också mina egna erfarenheter att referera till. Synd att du lider av ett utpräglat penisavund men det kan jag tyvärr inte bota via FL.

Lille vän? Penisavund? 

Om du nu "jobba tolka" borde du känna till argumentationsfel och härskartekniker. Du uppvisar de flesta. Hur mycket anar jag om din kunskap? Det återkommer igen till dina egna erfarenheter. Som motsätter sig riktiga studier. 

• Anonym (Medel)
    Gbeva skrev 2017-08-29 20:07:00 följande:
    Var det du som diskuterade storlek i korrelation till testosteron och uthållighet och vad det nu var?
  • Anonym (Swingar)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 20:14:29 följande:

Menar du att över 20% av landets kvinnor utövar fisting?

Hur många utövar analsex?

Du måste ha ett utpräglat problem med att fatta vad du läser. Var stod det att 20% av sveriges kvinnor utövar fisting. Det jag skrev var att över 20% av de kvinnor jag har haft någon form av sexuell relation med har jag haft fist med. Gör dig själv en tjänst och lägg några sekunder på att försök förstå vad folk skriver innan du skickar ett svar. Som du aggerar framstår du bara som lite mindre begåvad med 10poäng i statistik.
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Swingar) skrev 2017-08-29 20:23:53 följande:
    Du måste ha ett utpräglat problem med att fatta vad du läser. Var stod det att 20% av sveriges kvinnor utövar fisting. Det jag skrev var att över 20% av de kvinnor jag har haft någon form av sexuell relation med har jag haft fist med. Gör dig själv en tjänst och lägg några sekunder på att försök förstå vad folk skriver innan du skickar ett svar. Som du aggerar framstår du bara som lite mindre begåvad med 10poäng i statistik.

Du skriver att det "absolut inte är ovanligt". Och sedan att 20% på en fråga om hur vanligt det är efter att jag skrivit att du använder dig av anekdotisk bevisföring. Då ställer jag frågan om du menar att 20% överlag gör det? För det var ditt svar. 

Hittar ingen statistik på det. faktumet att det inte ens finns minsta enkät om hur många som sysslar med det är ju en ganska stor indikator. Det finns det på i princip allt man undrar över.

Om man jämför antal trådar och inlägg i olika forum är det hundratals trådar kring analsex till exempel, och max tio om fisting. 

Enligt enkäter har någonstans mellan 8 och 10% senaste månaden haft analsex. Inkluderar då de som testat under månaden och inte gör om det. Är 10% vanligt eller ovanligt är ju följdfrågan. Jag hoppas att du kan hålla med om att analsex är vanligare än fisting?

Om jag ska vara lika anekdotisk som du är kan jag ärligt säga att fisting aldrig kommit på tal i sängen eller när man kravlöst diskuterar sex. Analsex på ett eller annat sätt alltid i ett förhållande och definitivt alltid vid ett samtal om sex med några parter. 

Antalet filmer på fisting och antal views på desamma pekar också på att det inte är folkhemsfavoriten.

Jag påstår att det är mycket ovanligt.

Antar att det blir fler personliga påhopp och härskartekniker nu?

• Anonym (Swingar)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-30 03:30:39 följande:

Antar att det blir fler personliga påhopp och härskartekniker nu?

Tycker inte att det behövs några spydigheter eller härskartekniker när man försöker diskutera med dig. Detta sköter du så bra själv. Vill bara tacka för att du gjort min dag med dina inlägg. Tror inta att du inser hur kul det är att läsa dina försök till att undervisa vuxna människor i statistik och när du börjar svamla om referensgrupper och liknande blir det hysteriskt roligt.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Swingar) skrev 2017-08-30 05:43:57 följande:
    Tycker inte att det behövs några spydigheter eller härskartekniker när man försöker diskutera med dig. Detta sköter du så bra själv. Vill bara tacka för att du gjort min dag med dina inlägg. Tror inta att du inser hur kul det är att läsa dina försök till att undervisa vuxna människor i statistik och när du börjar svamla om referensgrupper och liknande blir det hysteriskt roligt.
    Håller med. Någonstans i skärningspunkten mellan underhållande, tragiskt, barnsligt och irriterande.
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Swingar) skrev 2017-08-30 05:43:57 följande:

Varför är det roligt med referensgrupper för pålitliga data att ta fram statistik från i studier? På vilket sätt är det svammel?

• Anonym (Swingar)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-30 14:31:17 följande:

Varför är det roligt med referensgrupper för pålitliga data att ta fram statistik från i studier? På vilket sätt är det svammel?

Men herre gud, ser du inte själv hur dumt det blir i sammanhet har du tappat all trovärdighet när det gäller att prata statistik. Ett av mina första jobb var som programerare på SCB och jag har även jobbat som programerare på ett läkemedelsföretag så jag har rätt bra koll på när och hur man använder referensgrupper.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!