• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Anonym (Swingar)
    Anonym (R_E_T) skrev 2017-08-29 15:56:38 följande:

Kan till 100% bekräfta, har varit med om väldigt många trekanter i rollen som extrakille och urvalet har inte baserats på personkemi, det handlar om sex.

Självklart måste man kunna föra sig, vara allmänt trevlig etc. men i grund och botten är det som initialt väckt intresset att jag är välutrustad, inget annat. Har man sen, varit med på en del fester, klubbar etc. som "extra man" blir man ofta sen också inbjuden till vidare träffar med diverse par. För övrigt är det ju även så att de extrakillar som bjuds in till den typen av fester ofta är rejält över medel eftersom det är vad både kvinnor och par oftast efterfrågar. 

Ja det är så det fungerar som singelkille. Kan man leverera det som par vill ha blir det ringar på vattnet och många dörrar öppnar sig. Man blir minst sagt mörkrädd när man läser trams om personkemi och liknande. Kanske inte så förvånande igentligen då det finns rätt många trådar om trekanter som spårat ur och där tjejen bytt kille på en timme. Alla dessa skrönor är säkert inte sanna utan skrivna av troll som inte vill att andra skall ha sexupplevelser som dom själva inte haft. En del är säkert sant och när man hör komentarer av typ för oss är personkemin viktig har man som sagt visat sig okunnig och förmodligen också i avsaknad av den mognad som krävs för att en trekant skall bli lyckad för alla parter.
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Swingar) skrev 2017-08-29 15:36:06 följande:
    Skulle vara lite kul att höra hur många trekanter som du upplevt som extrakille. Har som sagt gjort det väldigt många gånger och att det skulle handla om någon personkemi i någon större utsträckning kan vi glömma. Klart att man som extra kille skall vara trevlig och kunna föra sig men blir det frågan om personkemi så har man skapat problem. En trekant med ett par handlar om sex och inget annat. Personkemi har man som par som extrakille är man en sexleksak och inte så mycket mer än så. Har man inte denna grundförutsättning klar för sig som par eller extrakille är det som sagt bäddat för problem i relationerna.

Jag har varit på klubb. Inte min grej. 

Jag har haft en del trekanter. Är bi. Skulle aldrig någonsin ligga med någon jag inte tände på på grund av ytliga attribut. Ingen av dem jag umgås med heller. Respekt och närhet är en del i det hela.

Jag har inga problem med att folk är olika. Däremot den typen som ska tala om för andra hur det funkar. Det är en liten del av befolkningen som har samma synsätt på sex som du har. En liten del som söker knullkontakt på vissa sidor, en liten del som uppskattar klubbar och annat. En försvinnande liten del uppskattar fisting, ändå har du träffat på 50 sådana.

Fatta att subjektiva upplevelser i begränsad miljö inte är sanningen överlag, inte ens norm. 

Om du trivs i din roll som kuk är det fint, försök inte tala om för mig hur det är i 100% av fallen bara. Jag trivs i min roll som människa och enskild person.

• Anonym (Swingar)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 16:28:46 följande:

Jag har varit på klubb. Inte min grej. 

Jag har haft en del trekanter. Är bi. Skulle aldrig någonsin ligga med någon jag inte tände på på grund av ytliga attribut. Ingen av dem jag umgås med heller. Respekt och närhet är en del i det hela.

Jag har inga problem med att folk är olika. Däremot den typen som ska tala om för andra hur det funkar. Det är en liten del av befolkningen som har samma synsätt på sex som du har. En liten del som söker knullkontakt på vissa sidor, en liten del som uppskattar klubbar och annat. En försvinnande liten del uppskattar fisting, ändå har du träffat på 50 sådana.

Fatta att subjektiva upplevelser i begränsad miljö inte är sanningen överlag, inte ens norm. 

Om du trivs i din roll som kuk är det fint, försök inte tala om för mig hur det är i 100% av fallen bara. Jag trivs i min roll som människa och enskild person.

Nu är det över 30år sedan jag hade min första trekant och har sedan dess träffat många par antingen för trekanter och som bull i cuckoldlekar. Har rätt klart för mig vad som fungerar i den typen av kontakter och vad som kan leda till problem. Har aldrig sagt att det är något som passar alla men har sett en del par under åren som fått problem när man inte skiljer på sex och kärlek när man blandar in andra i lekarna. Tror att du lever lite i en rosenskimrande värld med likhetstecken mellan sex och kärlek och en lite romantisk bild av vad rätt många kvinnor vill ha i sitt sexliv. Inget fel med det men kvinnor som tycker om fist är inte alls så ovanligt som du tycks tro även om det kräver att man går varsamt fram.
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Swingar) skrev 2017-08-29 16:51:37 följande:
    Nu är det över 30år sedan jag hade min första trekant och har sedan dess träffat många par antingen för trekanter och som bull i cuckoldlekar. Har rätt klart för mig vad som fungerar i den typen av kontakter och vad som kan leda till problem. Har aldrig sagt att det är något som passar alla men har sett en del par under åren som fått problem när man inte skiljer på sex och kärlek när man blandar in andra i lekarna. Tror att du lever lite i en rosenskimrande värld med likhetstecken mellan sex och kärlek och en lite romantisk bild av vad rätt många kvinnor vill ha i sitt sexliv. Inget fel med det men kvinnor som tycker om fist är inte alls så ovanligt som du tycks tro även om det kräver att man går varsamt fram.

Ja, anekdotiskt. Igen.

Vem har pratat om kärlek? Respekt och ömhet skrev jag. Och att jag, de jag känner och det mesta jag läst inte skulle ha parsex med någon de inte tände på bara för att de innehar stora bröst, stor kuk eller tight fitta. 

En viss typ av kvinnor gillar fisting, en väldigt liten andel. Den andelen är högst sannolikt överrepresenterad i den värld du lever i. Du talar om för mig vad jag tycker och tänker hela tiden, hur kan du ha minsta susning om det? 

Som sagt, om du vill bli bekräftad enligt din kuk är det bra. Försök inte få alla andra att tro att det är rätt för dem, den överlägsna majoriteten vill bli bekräftade på annat vis. 

• Anonym (Swingar)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 17:32:04 följande:

Ja, anekdotiskt. Igen.

Vem har pratat om kärlek? Respekt och ömhet skrev jag. Och att jag, de jag känner och det mesta jag läst inte skulle ha parsex med någon de inte tände på bara för att de innehar stora bröst, stor kuk eller tight fitta. 

En viss typ av kvinnor gillar fisting, en väldigt liten andel. Den andelen är högst sannolikt överrepresenterad i den värld du lever i. Du talar om för mig vad jag tycker och tänker hela tiden, hur kan du ha minsta susning om det? 

Som sagt, om du vill bli bekräftad enligt din kuk är det bra. Försök inte få alla andra att tro att det är rätt för dem, den överlägsna majoriteten vill bli bekräftade på annat vis. 

Nu blandar du friskt igen utan att läsa vad man skriver till dig. Parsex skall inte på något sätt jämföras med trekantet. När vi har parsex med andra par är det något helt annat än när man bjuder in en sigelkille eller när man blir inbjuden som extrakille. Tyvärr känns det minst sagt patetisk när du försöker tala om för vuxna människor att det är skillnad på swingersklubbar världen utanför. Besökte en swingersklubb första gången 1995 så jag har nog den skilnaden väldigt klart för mig. Har absolut inget problem att skilja på den typ av sex jag har med flickvännen, den typ av sex vi har med andra par, den sex det blir när vi har trekant med en extra tjej och den sex vi har med en eller flera extrakillar.
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 14:43:11 följande:

Vem var det då? 

Du får nog länka till dessa "studier". Det finns ganska många kliniska studier på orsakssamband mellan det mesta som har med snoppstorlek att göra. Inte så konstigt med den fixeringen. Det finns ingen korrelation mellan storlek på fingrar, näsa, skostorlek eller vad du vill i dessa, kliniska, studier. 

Nej, det verkar vara ganska random...
  • Gbeva
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-29 18:19:53 följande:

Nej, det verkar vara ganska random...

Som vanligt läser vissa inte allt man skriver utan läser valda delar och sedan fantiserar fram vad folk säger. Mig vetligen finns inget samband mellan storlek på händer, fötter, näsor och liknande men vissa studier tyder på att det finns ett samband mellan testosteron i fosterstadiet och förrhållandet mellan längden på pek och långfinger och att det också finns ett samband mellan detta förhållande som en indikator på snoppstorlek.

I en studie gjord vid Gachon University i Sydkorea visade det sig att män som har ett kortare pekfinger än ringfinger har en större storlek på sin penis. Studien utfördes på 144 män.

Finns också en del studier som indikerar ett förhållande mellan kroppsläng och snoppstorlek i slakt tillstånd men inget visat samband mellan längd och storlek på penis med stånd. Tyvärr saknar vissa tyckare på FL normal läsförståelse och då kan det som sagt bli lite tokigt med tolkningarna på vad man läser.
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Swingar) skrev 2017-08-29 17:44:11 följande:
    Nu blandar du friskt igen utan att läsa vad man skriver till dig. Parsex skall inte på något sätt jämföras med trekantet. När vi har parsex med andra par är det något helt annat än när man bjuder in en sigelkille eller när man blir inbjuden som extrakille. Tyvärr känns det minst sagt patetisk när du försöker tala om för vuxna människor att det är skillnad på swingersklubbar världen utanför. Besökte en swingersklubb första gången 1995 så jag har nog den skilnaden väldigt klart för mig. Har absolut inget problem att skilja på den typ av sex jag har med flickvännen, den typ av sex vi har med andra par, den sex det blir när vi har trekant med en extra tjej och den sex vi har med en eller flera extrakillar.

Skrev fel. Men det jag skriver gäller givetvis både parsex och trekanter, att många inte fäster vikt vid yttre attribut, så det kan absolut jämföras i det resonemanget.

Undrar vem som inte läser? Det var angående fisting. Att andelen kvinnor som gillar det med hög sannolikt är högre på renodlade sexklubbar. Som svar på att du tyckte att det inte var ovanligt, som är en definitionsfråga visserligen. 

Jag har också varit på klubbar. Som jag skrivit ett flertal gånger. Mina upplevelser är inte den enda sanningen för det, eller hur. För dig blir den det. Och 100%. Jag har aldrig förnekat dina upplevelser, att du försöker applicera dem på resten av världen motsätter jag mig däremot.

När några tar sin egen uppfattning och sätter den mot gedigen statistik, rapporter, press och vidhåller det vinner inte trovärdighet. Om du har upplevt tio hole in ones under trettio års golfande betyder inte att det inte är ovanligt, möjligtvis att det inte är helt extremt i just din värld, på just de banorna du spelat på, i sällskap med just de golfarna. Men att då försöka övertyga resten av världen att det inte är ovanligt blir lite larvigt.

• Anonym (Swingar)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 19:28:09 följande:

Skrev fel. Men det jag skriver gäller givetvis både parsex och trekanter, att många inte fäster vikt vid yttre attribut, så det kan absolut jämföras i det resonemanget.

Undrar vem som inte läser? Det var angående fisting. Att andelen kvinnor som gillar det med hög sannolikt är högre på renodlade sexklubbar. Som svar på att du tyckte att det inte var ovanligt, som är en definitionsfråga visserligen. 

Jag har också varit på klubbar. Som jag skrivit ett flertal gånger. Mina upplevelser är inte den enda sanningen för det, eller hur. För dig blir den det. Och 100%. Jag har aldrig förnekat dina upplevelser, att du försöker applicera dem på resten av världen motsätter jag mig däremot.

När några tar sin egen uppfattning och sätter den mot gedigen statistik, rapporter, press och vidhåller det vinner inte trovärdighet. Om du har upplevt tio hole in ones under trettio års golfande betyder inte att det inte är ovanligt, möjligtvis att det inte är helt extremt i just din värld, på just de banorna du spelat på, i sällskap med just de golfarna. Men att då försöka övertyga resten av världen att det inte är ovanligt blir lite larvigt.

När det gäller att vara larvig och göra egna tolkningar vinner du stort. Vi lever helt klart i helt skilda världar och det är absolut inte konstigt att du inte trivs på klubbar, är minst sagt glad att jag inte levt i din fantasivärld när det gäller trekanter och gruppsex det skulla ha skapat en mass problem både för mig och andra inblandade. Har visserligen aldrig sett någon statistik på hur vanligt fist är men helt ovanlig är det absolut inte, varken när man träffar tjejer one on one eller vid gruppsex. Har för länge sedan slutat räkna sexpartners men det är klart över 20% av alla tjejer jag träffat som gillar fist om man gör det på rätt sätt och med förstånd. Har du någon statistik som säger annat väljer jag självklar att sätta större vikt vid mina och andra bekantas erfarenheter än någon annonym undersökning om sexvanor från RFSU eller liknande. Detta ger som sagt inget utan nu får du lulla runt i din egen lilla värld men skyll inte på mig eller någon annan om det skiter sig vid entrekant med extra kille.
  • Anonym (Medel)
    Gbeva skrev 2017-08-29 18:37:29 följande:
    Som vanligt läser vissa inte allt man skriver utan läser valda delar och sedan fantiserar fram vad folk säger. Mig vetligen finns inget samband mellan storlek på händer, fötter, näsor och liknande men vissa studier tyder på att det finns ett samband mellan testosteron i fosterstadiet och förrhållandet mellan längden på pek och långfinger och att det också finns ett samband mellan detta förhållande som en indikator på snoppstorlek.

I en studie gjord vid Gachon University i Sydkorea visade det sig att män som har ett kortare pekfinger än ringfinger har en större storlek på sin penis. Studien utfördes på 144 män.

Finns också en del studier som indikerar ett förhållande mellan kroppsläng och snoppstorlek i slakt tillstånd men inget visat samband mellan längd och storlek på penis med stånd. Tyvärr saknar vissa tyckare på FL normal läsförståelse och då kan det som sagt bli lite tokigt med tolkningarna på vad man läser.

Drömmer Stenen i glashuset kommer flygande.

Om du har någon kunskap om vad kliniska studier och statistik innebär kan du läsa studien och inse hur stor bärighet den har. För statistiskt säkerställt utfall krävs tillräckligt stor population(inte 144), referensgrupper(som saknas), brett urval till populationen(inte sydkoreaner som sökt till sjukhuset för urologiska besvär och dessutom valt att delta i studien) och många andra faktorer.

Det finns de som försöker koppla denna fingerratio med alkoholism, autism, olika former av cancer och gud vet vad. Nu är det inget institut eller forskningsanstalt som tar detta på allvar och genomför storskaliga, kliniska tester. 
    Tror du inte att det vore ett medicinskt genombrott om man redan i späd ålder kunde se om man var autistisk? Hade större risk till mun- eller prostatacancer? Större risk att utveckla alkoholism?

Den största sammanställningen av rent kliniska studier kring kukar och korrelation till annat har jag redan länkat. 

Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!