Anonym (Swingar) skrev 2017-08-29 17:44:11 följande:
Nu blandar du friskt igen utan att läsa vad man skriver till dig. Parsex skall inte på något sätt jämföras med trekantet. När vi har parsex med andra par är det något helt annat än när man bjuder in en sigelkille eller när man blir inbjuden som extrakille. Tyvärr känns det minst sagt patetisk när du försöker tala om för vuxna människor att det är skillnad på swingersklubbar världen utanför. Besökte en swingersklubb första gången 1995 så jag har nog den skilnaden väldigt klart för mig. Har absolut inget problem att skilja på den typ av sex jag har med flickvännen, den typ av sex vi har med andra par, den sex det blir när vi har trekant med en extra tjej och den sex vi har med en eller flera extrakillar.
Skrev fel. Men det jag skriver gäller givetvis både parsex och trekanter, att många inte fäster vikt vid yttre attribut, så det kan absolut jämföras i det resonemanget.
Undrar vem som inte läser? Det var angående fisting. Att andelen kvinnor som gillar det med hög sannolikt är högre på renodlade sexklubbar. Som svar på att du tyckte att det inte var ovanligt, som är en definitionsfråga visserligen.
Jag har också varit på klubbar. Som jag skrivit ett flertal gånger. Mina upplevelser är inte den enda sanningen för det, eller hur. För dig blir den det. Och 100%. Jag har aldrig förnekat dina upplevelser, att du försöker applicera dem på resten av världen motsätter jag mig däremot.
När några tar sin egen uppfattning och sätter den mot gedigen statistik, rapporter, press och vidhåller det vinner inte trovärdighet. Om du har upplevt tio hole in ones under trettio års golfande betyder inte att det inte är ovanligt, möjligtvis att det inte är helt extremt i just din värld, på just de banorna du spelat på, i sällskap med just de golfarna. Men att då försöka övertyga resten av världen att det inte är ovanligt blir lite larvigt.