• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Anonym (Det är Stina)
    Gbeva skrev 2017-08-28 17:29:59 följande:

Det är tyvärr så det fungerar på FL, man får inte ha egna preferenser utan alla måste tycka att alla storlekar på bröst och kukar är lika sexiga och ger samma njutning annars är man ytlig, barnslig och patetisk.

Alla får tycka och föredra vad den vill, det skiter jag i. Vad som är störigt är tjatet. Vi har fattat att du gillar 20 cm minst, dina GB-vänninor med och det är helt ok, det har gått in.
  • Anonym (Medel)
    Gbeva skrev 2017-08-28 15:42:20 följande:
    Fullt så ovanligt är det inte med 21cm och att hitta dessa på klubbar eller via BC och liknande sidor är inte jättesvårt. Hör till de kvinnor där storleken är helt avgörande både för seriösa relationer och för relationer som enbart är av sexuell natur.

Klart att det finns, men statistiskt är det fullt så ovanligt. Men du kanske hamnat i någon statistisk anomali? Det är till och med möjligt att det är en överrepresentation på knulldejtsajter och klubbar. Online är det mycket snack, som bekant. 

Jag har aldrig sett en 21 cm på de klubbar jag varit på i alla fall. Varken str8 eller homo. 

Kvarstår då att den som har 21 cm på en sajt vill träffa just dig. Det är nästa flaskhals.

Kul dock att det är två nick som är inne och påstår samma sak i varenda tråd det ens kan tänkas vara relevant. Någon annan borde kanske hålla med? Man behöver som bekant inte direkt hålla sig till sanningen. 

• Anonym (Sussa)

Men herregud.. Det är väl inga konstigheter med att vissa kvinnor föredrar modell större! Jag är själv en av dem.

För min del handlar det mest om det visuella. Känna och se en riktigt grov 'påle' redo för att ge mig en omgång liksom.. :)

Sen kan jag väl tillägga att dom få gånger i livet jag varit riktigt kär har det (tyvärr) varit män med lite mindre utrustning det handlat om.

• Gbeva
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-28 17:52:22 följande:

Klart att det finns, men statistiskt är det fullt så ovanligt. Men du kanske hamnat i någon statistisk anomali? Det är till och med möjligt att det är en överrepresentation på knulldejtsajter och klubbar. Online är det mycket snack, som bekant. 

Jag har aldrig sett en 21 cm på de klubbar jag varit på i alla fall. Varken str8 eller homo. 

Kvarstår då att den som har 21 cm på en sajt vill träffa just dig. Det är nästa flaskhals.

Kul dock att det är två nick som är inne och påstår samma sak i varenda tråd det ens kan tänkas vara relevant. Någon annan borde kanske hålla med? Man behöver som bekant inte direkt hålla sig till sanningen. 

Vet inte riktigt vart du fått uppattningen från att killar med lite större är så extremt ovanliga som du vill påstå. 5 killar av 100 har 18cm eller mer och 5 killar av 1000 har 21cm eller mer inte jättevanlig med det finns tillräckligt många som har den utrustningen och också är intreserade av att träffas för att det inte skall vara ett jätteproblem. Självklart kräver vi bildbevis innan en träff eller att vi med egna ögon sett killen in action på klubb eller liknande innan vi bjuder in till en träffa. Personligen tycker jag inte att det är på något sätt konstigt att jag inte är ensam utan att att finns fler kvinnor här på FL som har samma preferenser som jag har och som ser till att skaffa killar som lever upp till önskemålen
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-28 13:17:36 följande:

Och kukinnehavarna har inget att säga till om? Låt oss säga att en på 50 000 har 21 cm eller längre. Du ska inte bara hitta dem, de ska även välja dig. 

Det är inte sannolikt, som sagt.

Jag är snygg, jag är charmig, jag går utanför det vanliga.... Vad mer kan jag säga? ;)

Olika kvinnor har olika preferenser liksom olika män.. Jag gillar 'manliga män' med stil som är välutrustade som älskare..
    Vissa män kanske råkar gilla slanka kvinnor som är vackra och som är utåtriktade och tar plats...
    Ce'est la vie! ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-28 22:07:25 följande:
    Jag är snygg, jag är charmig, jag går utanför det vanliga.... Vad mer kan jag säga? ;)

Olika kvinnor har olika preferenser liksom olika män.. Jag gillar 'manliga män' med stil som är välutrustade som älskare..
    Vissa män kanske råkar gilla slanka kvinnor som är vackra och som är utåtriktade och tar plats...
    Ce'est la vie! ;)
    *C'est la vie ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Gbeva skrev 2017-08-28 21:10:00 följande:
    Vet inte riktigt vart du fått uppattningen från att killar med lite större är så extremt ovanliga som du vill påstå. 5 killar av 100 har 18cm eller mer och 5 killar av 1000 har 21cm eller mer inte jättevanlig med det finns tillräckligt många som har den utrustningen och också är intreserade av att träffas för att det inte skall vara ett jätteproblem. Självklart kräver vi bildbevis innan en träff eller att vi med egna ögon sett killen in action på klubb eller liknande innan vi bjuder in till en träffa. Personligen tycker jag inte att det är på något sätt konstigt att jag inte är ensam utan att att finns fler kvinnor här på FL som har samma preferenser som jag har och som ser till att skaffa killar som lever upp till önskemålen
    Det finns alltid de som inte kan hantera att andra har önskningar här i livet som går utanför vad man 'ska' vilja..

Att man i en tråd om kukstorlek skriver om....kukstorlek *chock!* ;)
  • Anonym (uuu)

Jag är övertygad om att naturen har fixat det så att kukarnas storlek är perfekt optimerad mot den stora massan kvinnor. Därför menar jag att standardstorleken (vad den nu är?) är perfekt.  Sen har vi den allrådande normalfördelningskurvan (från statistiken inom matematiken) och den säger att det finns lika många kvinnor som gillar stora kukar som det finns de som gillar små kukar.  
    Sen finns det säkert kvinnor som har har sexuella tankar om stora kukar och gärna skulle vilja prova. En del gör slag i saken - andra inte.

• Anonym (Medel)
    Gbeva skrev 2017-08-28 21:10:00 följande:

Jag har inte sagt något om preferenser. Jag har inte läst någon som gjort det? För min del får man pyssla med vad man vill som inte inbegriper att man gör något mot någons vilja.

Att du gjort någon slags halmgubbe av det är en annan sak. 

Rent statistiskt, om man ska tro på de enda kliniska testerna som utförts och som har en population på fler än 15 000, ligger drygt 96% av männen mellan 10 och 17 cm. Fördelningskurvan är normal. Ca 2% har alltså 18 eller längre. Från 18 minskar således antalet kandidater proportionellt med varje mm. 21 cm är en anomali, 20 cm motsvarigheten till micropenis. Väldigt få på hela FL har skrivit om micropenisar, 7 cm och mindre, fast två kvinnor stöter på motsvarigheten hela tiden.

Av dessa superkukar verkar alla hänga på klubbar, trots att jag aldrig sett någon med den typen av monsterutrustning, och knullkontaktsidor. Trots att ni påstår att 15% av kvinnorna vill ha stor kuk väljer ett flertal av dessa att träffa just er? 

Två kvinnor på hela FL har däremot rent anekdotiska upplevelser som motsäger detta. Påstår att det inte är ovanligt. Nämner sitt otroliga urval eftersom de går på klubbar och ställer det mot kliniska undersökningar med över 15 000 deltagare onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bju.13010/abstract 

• Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-28 23:08:55 följande:

Jag har inte sagt något om preferenser. Jag har inte läst någon som gjort det? För min del får man pyssla med vad man vill som inte inbegriper att man gör något mot någons vilja.

Att du gjort någon slags halmgubbe av det är en annan sak. 

Rent statistiskt, om man ska tro på de enda kliniska testerna som utförts och som har en population på fler än 15 000, ligger drygt 96% av männen mellan 10 och 17 cm. Fördelningskurvan är normal. Ca 2% har alltså 18 eller längre. Från 18 minskar således antalet kandidater proportionellt med varje mm. 21 cm är en anomali, 20 cm motsvarigheten till micropenis. Väldigt få på hela FL har skrivit om micropenisar, 7 cm och mindre, fast två kvinnor stöter på motsvarigheten hela tiden.

Av dessa superkukar verkar alla hänga på klubbar, trots att jag aldrig sett någon med den typen av monsterutrustning, och knullkontaktsidor. Trots att ni påstår att 15% av kvinnorna vill ha stor kuk väljer ett flertal av dessa att träffa just er? 

Två kvinnor på hela FL har däremot rent anekdotiska upplevelser som motsäger detta. Påstår att det inte är ovanligt. Nämner sitt otroliga urval eftersom de går på klubbar och ställer det mot kliniska undersökningar med över 15 000 deltagare onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bju.13010/abstract 

Oj va arg man kan vara...
    Det finns säkert någon som vill ha dig också... känn dig inte hotad! ;)

19-20+ har jag nog haft ca 5, en uppskattning
    21 cm två st. Den ena ett ex, den andra via BC. Sen är ju grovleken viktigare än längden i alla fall..
    Har de varit de bästa älskarna jag haft? Nej. Min man, normalt utrustad med 16-17 cm, är bättre älskare överlag, men det är fortfarande upphetsande och skönt att bli uppfylld...
    Sen gäller det ju att ha turen att träffa en man som tänder på det också.. ;)
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!