• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Anonym (samband)
    Gbeva skrev 2017-08-29 08:25:59 följande:
    Kan lova att det inte är något problem att hitta trevliga killar som lever upp till mina önskemål. Är visseligen 50+ och är rätt kort med några vällevnadskilon men absolut inte tjock och fet. Föraktar inte killar som inte lever upp till mina önskemål men det jag föraktar är folk som försöker tala om för andra hur dom skall göra sina val och vad som är rätt och riktigt när det gäller sex och annat i livet. När jag bjuder in till ett GB skriver jag som krav att det skall vara minst 19cm. Alla kommer givetvis inte att ha den längden men man har sorterat bort killarna med 16cm eller mindre och av de 15 till 20 killar som kommer så är det självklart att någon har en rejäl utrustning och om man sedan bjuder in den killen till en trekant en kommande helg är det inte ovanligt att han svarar ja. Har man som jag haft en tre, fyra större GB/år i 20års tid och också går på swingersklubbar och privata swingersfester så är det inte speciellt konstigt att man hittat ett antal potenta och välutrustade killar. Om du inte vill vara med och lika med mig så är det absolut inget jag kommer att ligga sömnlös över. Dels tror jag inte att du är en speciellt kul kille att umgås med och ingen man kan ha trevliga och respektfulla samtal med då du tydligen helt saknar förmågan att innse att folk är olika och att det finns dom som har erfarenheter som du saknar.
    Nädu, jag föredrar att "umgås" med någon utan att behöva blunda. Vi är ju alla olika men det är i alla fall för mig totalt obegripligt att män är så desperata att de ens överväger att ha ett GB med en överviktig 50+ kvinna.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (samband) skrev 2017-08-29 08:51:31 följande:
    Nädu, jag föredrar att "umgås" med någon utan att behöva blunda. Vi är ju alla olika men det är i alla fall för mig totalt obegripligt att män är så desperata att de ens överväger att ha ett GB med en överviktig 50+ kvinna.
    Varför skulle man räkna ut en kvinna bara för att hon är 50+ och överviktig? Inget talar för att sexet med en yngre normalviktig kvinna skulle vara bättre. Den äldre kvinnan kan ha en helt annan sexuell utstrålning än många yngre "perfekta" kvinnor. Kvalitet som sexpartner har så många andra parametrar än bara utseendet och åldern.
  • Gbeva
    Anonym (Kalle) skrev 2017-08-29 09:03:56 följande:

Varför skulle man räkna ut en kvinna bara för att hon är 50+ och överviktig? Inget talar för att sexet med en yngre normalviktig kvinna skulle vara bättre. Den äldre kvinnan kan ha en helt annan sexuell utstrålning än många yngre "perfekta" kvinnor. Kvalitet som sexpartner har så många andra parametrar än bara utseendet och åldern.

Kan garantera att en kvinna som är 50+ och har något kilo extra inte har något problem att hitta sexpartners. Har helt enkelt fått blockera singelkillar på BC då man helt enkelt drunknar i erbjudanden från killar som vill träffa en mogen kvinna. Misstänker att (samband) har betydligt svårare, finns helt enkelt inte så många tjejer/kvinnor som är så desperata att dom vill sex med personer som tror att allt i livet handlar om vetenskapligt bevisad statistik. Pesonligen älskar jag att prata om erfarenheter och upplevelser och berika mitt liv med dessa samtal med andra människor.
  • Anonym (samband)
    Gbeva skrev 2017-08-29 09:16:24 följande:
    Kan garantera att en kvinna som är 50+ och har något kilo extra inte har något problem att hitta sexpartners. Har helt enkelt fått blockera singelkillar på BC då man helt enkelt drunknar i erbjudanden från killar som vill träffa en mogen kvinna. Misstänker att (samband) har betydligt svårare, finns helt enkelt inte så många tjejer/kvinnor som är så desperata att dom vill sex med personer som tror att allt i livet handlar om vetenskapligt bevisad statistik. Pesonligen älskar jag att prata om erfarenheter och upplevelser och berika mitt liv med dessa samtal med andra människor.
    Då misstänker du helt fel!
    Vi har såklart en profil på BC och det är därför jag sett så många profiler som jag pratar om. Tvärtom misstänker jag att du äger en av de som profiler jag pratar om?
    Vi har en profil som ett par. Jag tror att ensamma killar har det väldigt svårt där med tanke på den konkurrens som finns! Min egen uppskattning av BC är att av 100 profiler så är 75% ensamma män. 15% är par, 10% är kvinnor varav 5% av dessa är fejkprofiler.  Gemensamt med alla dessa profiler är att minst 90% av dem söker andra kvinnor i första hand!
    Det är dessutom fler män som söker efter andra män! Kvar blir alltså nån ynka % av kvinnor som faktiskt söker efter enbart män! Av 100 män så kanske det endast finns en enda kvinna?

Klart som fan att du blir bombad av brev från desperata män som dussinskickar ut samma förfrågningar till alla kvinnor och par. Dom vill knulla och du är en kvinna. Mer än så är det inte!
    Du sitter i en position där du kan välja och vraka och tycker att du är speciell. Jag är dock rätt säker på att en ung kille på 27 år med kropp som en grekisk gud och en penis på 22/16 alla dagar i veckan hellre skulle välja en yppig brunett på 22 med en BMI en bit under 25 att ha sex med som första val! Detta oavsett hur trevlig du är att konversera med. Tror inte du?

Vi blir ofta bombad av dessa brev. Förutom av alla män så får vi ofta brev från äldre par och förfrågningar om swingfester och gå med i privata facebook-grupper. Kan det ha att göra med att jag har en grov penis? Det är ofta mer regel än undantag att värdparet är en bra bit över 50 och överviktiga med mindre smickrande kort.. Det är som sagt åtminstone för mig ofattbart.. Men men, vi är ju alla olika och det är väl tur det!

• Anonym (Det är Stina)
    Anonym (samband) skrev 2017-08-29 10:30:03 följande:

Då misstänker du helt fel!

Vi har såklart en profil på BC och det är därför jag sett så många profiler som jag pratar om. Tvärtom misstänker jag att du äger en av de som profiler jag pratar om?

Vi har en profil som ett par. Jag tror att ensamma killar har det väldigt svårt där med tanke på den konkurrens som finns! Min egen uppskattning av BC är att av 100 profiler så är 75% ensamma män. 15% är par, 10% är kvinnor varav 5% av dessa är fejkprofiler.  Gemensamt med alla dessa profiler är att minst 90% av dem söker andra kvinnor i första hand!

Det är dessutom fler män som söker efter andra män! Kvar blir alltså nån ynka % av kvinnor som faktiskt söker efter enbart män! Av 100 män så kanske det endast finns en enda kvinna?

Klart som fan att du blir bombad av brev från desperata män som dussinskickar ut samma förfrågningar till alla kvinnor och par. Dom vill knulla och du är en kvinna. Mer än så är det inte!

Du sitter i en position där du kan välja och vraka och tycker att du är speciell. Jag är dock rätt säker på att en ung kille på 27 år med kropp som en grekisk gud och en penis på 22/16 alla dagar i veckan hellre skulle välja en yppig brunett på 22 med en BMI en bit under 25 att ha sex med som första val! Detta oavsett hur trevlig du är att konversera med. Tror inte du?

Vi blir ofta bombad av dessa brev. Förutom av alla män så får vi ofta brev från äldre par och förfrågningar om swingfester och gå med i privata facebook-grupper. Kan det ha att göra med att jag har en grov penis? Det är ofta mer regel än undantag att värdparet är en bra bit över 50 och överviktiga med mindre smickrande kort.. Det är som sagt åtminstone för mig ofattbart.. Men men, vi är ju alla olika och det är väl tur det!

Märks att du är på bc då du vet vad du pratar om. Med undantag från en penis på 22×16 så är jag den killen på bc du skriver om. Visst, jag har stämt träff med fyra stycken över den sajten men som du säger måste en som kille ligga i något så överjävligt. Men nog stämmer det, bara för att man är ung med grekisk gud-kropp är det inte bara att välja sådär. Det finns då överviktiga 50-plussare sittande i solstolen som tror sig vara speciell just för att vi är 75% killar. Självklart är det ju ändå så att får man välja fritt går ju tjejerna i samma ålder först men bara för att du är trevlig, ser bra ut kan ens profil försvinna bland massan och som livet i vanliga fall kan tjejer missa sitt eget bästa eller helt enkelt tröttna av allt utbud.
  • Anonym (R_E_T)

Har profil på BC, är mycket välutrustad, har så klart bilder i profilen och kan garantera att det inte bara är feta oattraktiva kvinnor ihop med män med spinkiga ben eller vad någon nu skrev som har preferens för välutrustade män. Det är kvinnor, par och män i alla åldrar och storlekar som visar intresse.

För övrigt har jag träffat kvinnor från 25 till 50+ från BC och nog finner man attraktiva kvinnor i alla åldrar där tycker jag. När en kvinna väljer en fast partner är väl kukstorlek för de flesta inte en avgörande faktor. När en kvinna/par söker en sexkontakt är det däremot en väldigt vanlig preferens. Vad är det som är konstigt med det?

Mindre utrustade män kan ju finna det orättvist att deras kontaktsökande på BC/VM har mindre lycka men nu råkar det ju handla om sex, är det då så konstigt att just kukstorlek blir en viktig urvalsfaktor?

• Gbeva
    Anonym (R_E_T) skrev 2017-08-29 10:57:26 följande:

Har profil på BC, är mycket välutrustad, har så klart bilder i profilen och kan garantera att det inte bara är feta oattraktiva kvinnor ihop med män med spinkiga ben eller vad någon nu skrev som har preferens för välutrustade män. Det är kvinnor, par och män i alla åldrar och storlekar som visar intresse.

För övrigt har jag träffat kvinnor från 25 till 50+ från BC och nog finner man attraktiva kvinnor i alla åldrar där tycker jag. När en kvinna väljer en fast partner är väl kukstorlek för de flesta inte en avgörande faktor. När en kvinna/par söker en sexkontakt är det däremot en väldigt vanlig preferens. Vad är det som är konstigt med det?

Mindre utrustade män kan ju finna det orättvist att deras kontaktsökande på BC/VM har mindre lycka men nu råkar det ju handla om sex, är det då så konstigt att just kukstorlek blir en viktig urvalsfaktor?

Inte det minsta märkligt. BC handlar om sex och inget annat. Kvinnor och par som tycker att det berikar deras liv att träffa en kille med 14cm mellan benen kan ragga på krogen, på ICA eller i princip var som hälst. Har man andra krav är BC ett alternativ och vi gör så att vi har spärrat killar från att skicka brev men hittar vi en kille med en intressant profil och trevliga bilder plus några bilder bevisar att det inte fantasisiffror som står i beskrivningen lägger vi till honom i adressboken och skickar ett litet hej och rätt ofta får man ett trevligt svar och vid några tillfällen har det resulterat i en träff. Som sagt inte på något sätt märkligt även om många killar kan tycka att det är orättvist.
  • Anonym (samband)
    Anonym (R_E_T) skrev 2017-08-29 10:57:26 följande:

Jag håller med dig såklart. Kvinnor kan unna sig att vara kräsna. Jag kan tycka att det är lite snett men då funkar det i denna "bransch" :)
    Det är också rätt vanligt har vi sett att om ett par uttryckligen söker efter en man med XXXL så har oftast den mannen en mindre penis. Det verkar alltså mer vara mannen i det paret som vill se sin fru ha sex med en stor penis. Det kallas väl för "Cuckold" eller nåt sånt?

Man ska inte döma ut BC helt och hållet. Det finns väldigt många trevliga män såklart som vi ev skulle kunna tänka oss att inleda en relation med men problemet är att dom drunknar i alla korta brev som man får med meddelanden som.

"tjena läget" Jag åker förbi er stad på fredag. Träffas?

"Hej! Kåt erfaren kille här som garanterar att din fru blir nöjd"

"Ring mig!!"

Det har gått så långt nu att vi tyvärr slänger brev olästa..
    Bara för att man ska träffas och knulla så kan det ju vara trevligt att träffa människan först och se om det finns nån attraktion?

Min fru skulle då inte vilja knulla med någon kille som hon inte lärt känna lite innan oavsett hur stor kuk han än har.. Och jag kan garantera att hon hellre har sex med någon som är trevlig normalutrustad man än nån kille som tror att han är guds gåva bara för att han har en XXXL. Sådan killar lämnar vi till GBEVA eller om det nu var Stina?

• Anonym (S)

Alltså, jag har en normalstor kuk mellan benen, och medan jag aldrig har fått några klagomål eller haft problem att ge tjejer vaginal orgasm, så finns det ju ingen poäng i att tro att det inte har betydelse för en del tjejer. Tycker faktiskt inte att det är något problem, det finns massor av tjejer som jag inte vill ligga med av olika anledningar (yttre eller inre), så varför skulle jag bekymra mig över de relativt sett få kvinnor som skulle dissa mig för min kuk? Är väl bättre att lägga fokus på dem som inte bryr sig, eller inte vill ha en för stor kuk?

• Gbeva
    Anonym (S) skrev 2017-08-29 11:48:24 följande:

Alltså, jag har en normalstor kuk mellan benen, och medan jag aldrig har fått några klagomål eller haft problem att ge tjejer vaginal orgasm, så finns det ju ingen poäng i att tro att det inte har betydelse för en del tjejer. Tycker faktiskt inte att det är något problem, det finns massor av tjejer som jag inte vill ligga med av olika anledningar (yttre eller inre), så varför skulle jag bekymra mig över de relativt sett få kvinnor som skulle dissa mig för min kuk? Är väl bättre att lägga fokus på dem som inte bryr sig, eller inte vill ha en för stor kuk?

Klokt och helt sant. Alla passar helt enkelt inte för alla men det finns gott om killar och tjejer som man passar tillsammans med om man inte ser sex som ett problem utan ett sätt att njuta av livet.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!