Gbeva skrev 2017-08-29 09:16:24 följande:
Kan garantera att en kvinna som är 50+ och har något kilo extra inte har något problem att hitta sexpartners. Har helt enkelt fått blockera singelkillar på BC då man helt enkelt drunknar i erbjudanden från killar som vill träffa en mogen kvinna. Misstänker att (samband) har betydligt svårare, finns helt enkelt inte så många tjejer/kvinnor som är så desperata att dom vill sex med personer som tror att allt i livet handlar om vetenskapligt bevisad statistik. Pesonligen älskar jag att prata om erfarenheter och upplevelser och berika mitt liv med dessa samtal med andra människor.
Då misstänker du helt fel!
Vi har såklart en profil på BC och det är därför jag sett så många profiler som jag pratar om. Tvärtom misstänker jag att du äger en av de som profiler jag pratar om?
Vi har en profil som ett par. Jag tror att ensamma killar har det väldigt svårt där med tanke på den konkurrens som finns! Min egen uppskattning av BC är att av 100 profiler så är 75% ensamma män. 15% är par, 10% är kvinnor varav 5% av dessa är fejkprofiler. Gemensamt med alla dessa profiler är att minst 90% av dem söker andra kvinnor i första hand!
Det är dessutom fler män som söker efter andra män! Kvar blir alltså nån ynka % av kvinnor som faktiskt söker efter enbart män! Av 100 män så kanske det endast finns en enda kvinna?
Klart som fan att du blir bombad av brev från desperata män som dussinskickar ut samma förfrågningar till alla kvinnor och par. Dom vill knulla och du är en kvinna. Mer än så är det inte!
Du sitter i en position där du kan välja och vraka och tycker att du är speciell. Jag är dock rätt säker på att en ung kille på 27 år med kropp som en grekisk gud och en penis på 22/16 alla dagar i veckan hellre skulle välja en yppig brunett på 22 med en BMI en bit under 25 att ha sex med som första val! Detta oavsett hur trevlig du är att konversera med. Tror inte du?
Vi blir ofta bombad av dessa brev. Förutom av alla män så får vi ofta brev från äldre par och förfrågningar om swingfester och gå med i privata facebook-grupper. Kan det ha att göra med att jag har en grov penis? Det är ofta mer regel än undantag att värdparet är en bra bit över 50 och överviktiga med mindre smickrande kort.. Det är som sagt åtminstone för mig ofattbart.. Men men, vi är ju alla olika och det är väl tur det!