• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-28 23:35:22 följande:
    Oj va arg man kan vara...
    Det finns säkert någon som vill ha dig också... känn dig inte hotad! ;)

19-20+ har jag nog haft ca 5, en uppskattning
    21 cm två st. Den ena ett ex, den andra via BC. Sen är ju grovleken viktigare än längden i alla fall..
    Har de varit de bästa älskarna jag haft? Nej. Min man, normalt utrustad med 16-17 cm, är bättre älskare överlag, men det är fortfarande upphetsande och skönt att bli uppfylld...
    Sen gäller det ju att ha turen att träffa en man som tänder på det också.. ;)
    Jag är inte arg. Jag misstror dig bara. Din logik har varit bristande och anekdotisk i alla inlägg jag sett.
  • Aika
    Anonym (Sådeså!) skrev 2010-08-21 14:18:22 följande:
    kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem! Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
    Sex handlar ju om så mycket annat än in-och-ut. Betyder inte beröring och känslomässig närhet något för dig. Seriöst!?!? Den genomsnittliga penisen är 13.2 cm (5.2 inch) och det räcker både till dig och mig! Hur många tjejer blir dumpade för att killarna tycker att våra slidor är för små eller för slappa? Inga alls! Många tjejer är porrskadade och har skruvade ideal om storlek. Det är så ytligt! Skrikandes
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 00:01:15 följande:
    Jag är inte arg. Jag misstror dig bara. Din logik har varit bristande och anekdotisk i alla inlägg jag sett.
    Jadu, det är ett forum på nätet....inte akademisk diskussion ;)

Eftersom jag inte för ett resonemang eller argumenterar en tes har logik inget med det att göra... Jag beskriver mina val och vad det betyder i mitt liv. Att du inte kan föreställa dig det förvånar mig inte..
    Vissa tar vad de vill ha, andra står i kö och hoppas något skall ramla från himlen...vad det nu kan vara.
  • Anonym (liten)

Min är bara 10 cm och jag fattar så klart att det har betydelse. Jag har märkt hur tjejer blir avtända pga det och känner att det inte är så mycket för mig att göra åt. Jag har haft otur helt enkelt.

• Anonym (Medel)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-29 01:37:08 följande:
    Jadu, det är ett forum på nätet....inte akademisk diskussion ;)

Eftersom jag inte för ett resonemang eller argumenterar en tes har logik inget med det att göra... Jag beskriver mina val och vad det betyder i mitt liv. Att du inte kan föreställa dig det förvånar mig inte..
    Vissa tar vad de vill ha, andra står i kö och hoppas något skall ramla från himlen...vad det nu kan vara.
    Var det inte du som kopplade ihop kukstorlek, testosteron och annat?
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 02:25:13 följande:

Inte mig veterligen...
  • Gbeva
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-28 23:08:55 följande:

Jag har inte sagt något om preferenser. Jag har inte läst någon som gjort det? För min del får man pyssla med vad man vill som inte inbegriper att man gör något mot någons vilja.

Att du gjort någon slags halmgubbe av det är en annan sak. 

Rent statistiskt, om man ska tro på de enda kliniska testerna som utförts och som har en population på fler än 15 000, ligger drygt 96% av männen mellan 10 och 17 cm. Fördelningskurvan är normal. Ca 2% har alltså 18 eller längre. Från 18 minskar således antalet kandidater proportionellt med varje mm. 21 cm är en anomali, 20 cm motsvarigheten till micropenis. Väldigt få på hela FL har skrivit om micropenisar, 7 cm och mindre, fast två kvinnor stöter på motsvarigheten hela tiden.

Av dessa superkukar verkar alla hänga på klubbar, trots att jag aldrig sett någon med den typen av monsterutrustning, och knullkontaktsidor. Trots att ni påstår att 15% av kvinnorna vill ha stor kuk väljer ett flertal av dessa att träffa just er? 

Två kvinnor på hela FL har däremot rent anekdotiska upplevelser som motsäger detta. Påstår att det inte är ovanligt. Nämner sitt otroliga urval eftersom de går på klubbar och ställer det mot kliniska undersökningar med över 15 000 deltagare onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bju.13010/abstract 

Nu har jag aldrig sagt att alla killar som besöker klubbar är välutrustade utan att man på klubbar och privata swingersfester har fördelen att så att säga se vad man får. Har faktiskt minst sagt svårt att förstå din logik. Jag är 54år gammal, Började ha sex när jag var 14år och är som sagt aktiv Swinger och aktiv på BDSM- klubbar och har i nästan 40år vetat att jag dras till killar med stora grejer. Så varför är det konstigt att jag träffat på ett antal killar med 20cm eller mer under dessa år. Kan knappast kallas för en porrsakada då man knappast såg några manliga könsorgan i den porr som fanns när jag utvecklade min sexualitet och mina preferenser.
  • Gbeva
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 02:25:13 följande:

Nej det var inte (Mrs Prefec­t). Det finns dock en del studier som visar på sammband mellan testosteron i fosterstadiet och hur pek och långfingrar är beskaffade och hur det påverkar kroppen med lite olika för och nackdelar under livet. Ett av dessa samband är att killar där ringfingret är betydligt längre än pekfingret har oftast lite större utrustning men har också en ökad risk för problem med prostatan.
  • Anonym (samband)
    Gbeva skrev 2017-08-29 06:51:49 följande:
    Nej det var inte (Mrs Prefec­t). Det finns dock en del studier som visar på sammband mellan testosteron i fosterstadiet och hur pek och långfingrar är beskaffade och hur det påverkar kroppen med lite olika för och nackdelar under livet. Ett av dessa samband är att killar där ringfingret är betydligt längre än pekfingret har oftast lite större utrustning men har också en ökad risk för problem med prostatan.
    Konstigt hur en del saker som inte är vetenskapligt bevisat ändå verkar stämma in. T ex att om en man har stora händer och en stor krökt näsa så är han oftast välutrustad. Det verkar ofta dessutom vara kvinnor som är 50+, överviktiga och inte sällan ganska kort till växten som hör till de som är mest kräsna när det gäller preferens på männens organ. Dom ska ha grova grejer helt enkelt och ratar och t  om föraktar män som hör till det "normala" vad det nu kan vara.

Det finns på Bodycontact rätt roliga profiler på sådana kvinnor. De poserar t ex i på en campingplats i en tältstol med särade ben där magen hänger ned över deras vulva. Oftast har de en man runt 60 med spinkiga ben och en stor ölmage med på nåt kort också. De söker en man  som ska komma till deras husvagn och understryker att mannen måste ha en grov penis. Minst 16 cm men gärna upp mot 18 cm. Längden är av mindre vikt för dom men den får absolut inte vara under 18 cm! Skrattande

Det är för mig totalt ofattbart att sådana annonser ens finns. Är männen verkligen så desperata? Usch, jag ryser!
    Men det är väl som med tiggeriet i sverige idag. Det måste ju vara nån idiot som ger dom nån slant då och då för annars så skulle dom helt enkelt få ge upp.

Så länge man matar trollen så försvinner dom inte.
  • Gbeva
    Anonym (samband) skrev 2017-08-29 07:55:48 följande:

Konstigt hur en del saker som inte är vetenskapligt bevisat ändå verkar stämma in. T ex att om en man har stora händer och en stor krökt näsa så är han oftast välutrustad. Det verkar ofta dessutom vara kvinnor som är 50+, överviktiga och inte sällan ganska kort till växten som hör till de som är mest kräsna när det gäller preferens på männens organ. Dom ska ha grova grejer helt enkelt och ratar och t  om föraktar män som hör till det "normala" vad det nu kan vara.

Det finns på Bodycontact rätt roliga profiler på sådana kvinnor. De poserar t ex i på en campingplats i en tältstol med särade ben där magen hänger ned över deras vulva. Oftast har de en man runt 60 med spinkiga ben och en stor ölmage med på nåt kort också. De söker en man  som ska komma till deras husvagn och understryker att mannen måste ha en grov penis. Minst 16 cm men gärna upp mot 18 cm. Längden är av mindre vikt för dom men den får absolut inte vara under 18 cm!

Det är för mig totalt ofattbart att sådana annonser ens finns. Är männen verkligen så desperata? Usch, jag ryser!

Men det är väl som med tiggeriet i sverige idag. Det måste ju vara nån idiot som ger dom nån slant då och då för annars så skulle dom helt enkelt få ge upp.

Så länge man matar trollen så försvinner dom inte.

Kan lova att det inte är något problem att hitta trevliga killar som lever upp till mina önskemål. Är visseligen 50+ och är rätt kort med några vällevnadskilon men absolut inte tjock och fet. Föraktar inte killar som inte lever upp till mina önskemål men det jag föraktar är folk som försöker tala om för andra hur dom skall göra sina val och vad som är rätt och riktigt när det gäller sex och annat i livet. När jag bjuder in till ett GB skriver jag som krav att det skall vara minst 19cm. Alla kommer givetvis inte att ha den längden men man har sorterat bort killarna med 16cm eller mindre och av de 15 till 20 killar som kommer så är det självklart att någon har en rejäl utrustning och om man sedan bjuder in den killen till en trekant en kommande helg är det inte ovanligt att han svarar ja. Har man som jag haft en tre, fyra större GB/år i 20års tid och också går på swingersklubbar och privata swingersfester så är det inte speciellt konstigt att man hittat ett antal potenta och välutrustade killar. Om du inte vill vara med och lika med mig så är det absolut inget jag kommer att ligga sömnlös över. Dels tror jag inte att du är en speciellt kul kille att umgås med och ingen man kan ha trevliga och respektfulla samtal med då du tydligen helt saknar förmågan att innse att folk är olika och att det finns dom som har erfarenheter som du saknar.
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!