• Anonym (Sådeså!)

KUKstorlek har visst en betydelse!!

Det är många som säger att de inte har någon som helst betydelse vilken storlek mannen har, den personen ljuger nästan. Visst personen med liten kuk, kan tillfredställa på andra sett. Men kommer man med någon hem med någon ifrån krogen tex. Då vill man väl känna något, annars var de ju helt onödigt att ta med den personen hem!

Jag blev själv besviken när en snygg, välrtränad, lång kille kom med mig hem.. De var inte de roligaste. Jag bad honom ta på sig kläderna och gå hem.

Sen vill jag inte ha en RÅstor balle heller, för de kan ju inte heller vara så skönt. Normalt anser jag vara 17-18 DÅ känner man något!
  • Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (samband) skrev 2017-08-29 08:51:31 följande:
    Nädu, jag föredrar att "umgås" med någon utan att behöva blunda. Vi är ju alla olika men det är i alla fall för mig totalt obegripligt att män är så desperata att de ens överväger att ha ett GB med en överviktig 50+ kvinna.
    Desperata män går bort...
    Vältränade, manliga gentlemän med stil och finess som kan föra sig i salonger skall det vara.
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-29 12:23:54 följande:
    Vältränade, manliga gentlemän med stil och finess som kan föra sig i salonger skall det vara.
    Btw, vi lade upp en av våra BC-bilder (dock inte nuvarande) i tråden Intima Bilder...
    Jag är kvinnan med vita underkläder och en ridpiska..
    Hittar ni ngn hängbuk? ;)
  • Gbeva
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-08-29 12:23:54 följande:

Det är självklara krav. Misstänker att många skulle bli förvånade över vilka trevliga och belevade män man kan träffa för en trevlig trekant eller som deltagare på ett GB. Finns någon konstig uppfattning om att det är feta gubbar med ölmage som är så desperata att dom skulle sätta på vad som helst. Sanningen är att många är gifta och inte på något sätt lider brist på sex på hemmafronten men att dom lever ut en fantasi som dom inte får utlopp för på hemmafronten. Klart att vissa är singlar och vissa inte får tillräkligt med sex med frun. Är dock som sagt väldigt vanligt att det är gifta, trevliga män som är med just för att det är sex av en typ som inte alla har. Är på samma sätt bland kvinnor har vänninor som går på klubb och har annonymsex och annat medan gubben sitter hemma. Vissa vet om vad partnern gör på kvällarna och andra har helt enkelt ingen aning. Man skall dock ha klart för sig att människor inte på långa vägar är så monogama som man vill ge sken av. Tycker att det är bra mycket trevligare att göra som jag och min man gör och helt enkelt har kul och skönt tillsammans. Har en trevlig älskare som har en herrgård och någon gång per år brukar vara där medan hans fru är i Spanien och då har vi herrmiddag med god mat, gott vin med herrar i Smoking och där jag helt enkelt är en extra dessert.
  • Anonym (Medel)
    Gbeva skrev 2017-08-29 06:51:49 följande:
    Nej det var inte (Mrs Prefec­t). Det finns dock en del studier som visar på sammband mellan testosteron i fosterstadiet och hur pek och långfingrar är beskaffade och hur det påverkar kroppen med lite olika för och nackdelar under livet. Ett av dessa samband är att killar där ringfingret är betydligt längre än pekfingret har oftast lite större utrustning men har också en ökad risk för problem med prostatan.

Vem var det då? 

Du får nog länka till dessa "studier". Det finns ganska många kliniska studier på orsakssamband mellan det mesta som har med snoppstorlek att göra. Inte så konstigt med den fixeringen. Det finns ingen korrelation mellan storlek på fingrar, näsa, skostorlek eller vad du vill i dessa, kliniska, studier. 

• Anonym (Swingar)

Det var en rätt gammal tråd som fått nytt liv. Var singelswinger i många år och swingar nu tillsammans med en flickvän. Helt klart så har storleken betydelse och speciellt för rena sexkontakter. Har träffat många kvinnor där min storlek var den helt avgörande faktorn för fortsatt sexkontakt men också en och annan yngre tjej som blev skrämd av grovleken. I de flesta fall har det fungerat även med dessa tjejer även om man fått vara lite försiktig och värmt upp ordentligt och också använt glidmedel. Har säkert fistat mer än 50kvinnor och tjejer genom åren så snack om att en grov kuk skulle vara ett problem vid sex är struntprat om man bara är försiktig och lugn. Tror att det är tre typer av tjejer som säger att storleken inte har betydelse. Grupp 1. Har aldrig testat kan egentligen inte uttala sig då dom inte vet vad dom talar om. Grupp 2. Har testat med en grov men killen viste inte vad han gjorde. Grupp 3. Är dom som testat och faktiskt inte bryr sig. Träffade rätt många par där storleken också var helt avgörande vid val av extrakille. Vid besök på klubbar var jag också en av de killar som låg med många kvinnor och par medan andra killar inte var lika grova och inte lika framgångsrika. Fick även på klubbar rätt ofta kommentarer om storleken av typ den ciggaren skall jag smaka på ikväll och liknande.

Nu för tiden med en flickvän som också swingar har vi krav på utrustningen när vi träffar singelkillar men är inte lika kräsna på den fronten när vi träffar par då en parträff i större grad handlar om en total upplevelse med lite god mat och lite kul aktiviteter innan det är dags för rena sexlekar. En trekant med en extra kille handlar nästan bara om kuk och knulla även om killen skall föra sig och vara artig, trevlig och så vidare.

• Anonym (Medel)
    Anonym (Swingar) skrev 2017-08-29 15:03:00 följande:

Det var en rätt gammal tråd som fått nytt liv. Var singelswinger i många år och swingar nu tillsammans med en flickvän. Helt klart så har storleken betydelse och speciellt för rena sexkontakter. Har träffat många kvinnor där min storlek var den helt avgörande faktorn för fortsatt sexkontakt men också en och annan yngre tjej som blev skrämd av grovleken. I de flesta fall har det fungerat även med dessa tjejer även om man fått vara lite försiktig och värmt upp ordentligt och också använt glidmedel. Har säkert fistat mer än 50kvinnor och tjejer genom åren så snack om att en grov kuk skulle vara ett problem vid sex är struntprat om man bara är försiktig och lugn. Tror att det är tre typer av tjejer som säger att storleken inte har betydelse. Grupp 1. Har aldrig testat kan egentligen inte uttala sig då dom inte vet vad dom talar om. Grupp 2. Har testat med en grov men killen viste inte vad han gjorde. Grupp 3. Är dom som testat och faktiskt inte bryr sig. Träffade rätt många par där storleken också var helt avgörande vid val av extrakille. Vid besök på klubbar var jag också en av de killar som låg med många kvinnor och par medan andra killar inte var lika grova och inte lika framgångsrika. Fick även på klubbar rätt ofta kommentarer om storleken av typ den ciggaren skall jag smaka på ikväll och liknande.

Nu för tiden med en flickvän som också swingar har vi krav på utrustningen när vi träffar singelkillar men är inte lika kräsna på den fronten när vi träffar par då en parträff i större grad handlar om en total upplevelse med lite god mat och lite kul aktiviteter innan det är dags för rena sexlekar. En trekant med en extra kille handlar nästan bara om kuk och knulla även om killen skall föra sig och vara artig, trevlig och så vidare.

Det finns ingen som sagt emot att vissa tänder på stora kukar. I hela tråden. Så, varför envisas de som gör det med långa utläggningar om att det faktiskt visst är så?

De klubbar ni hänvisar till och knullkontaktsidor har bara ett syfte och har ett visst klientel, det är inte en bra referensgrupp till en population.

En trekant med extrakille handlar bara om kukstorlek i din värld, inte de flestas. I de flestas värld är det personkemi som avgör. 

• Anonym (Swingar)
    Anonym (Medel) skrev 2017-08-29 15:25:10 följande:

Det finns ingen som sagt emot att vissa tänder på stora kukar. I hela tråden. Så, varför envisas de som gör det med långa utläggningar om att det faktiskt visst är så?

De klubbar ni hänvisar till och knullkontaktsidor har bara ett syfte och har ett visst klientel, det är inte en bra referensgrupp till en population.

En trekant med extrakille handlar bara om kukstorlek i din värld, inte de flestas. I de flestas värld är det personkemi som avgör. 

Skulle vara lite kul att höra hur många trekanter som du upplevt som extrakille. Har som sagt gjort det väldigt många gånger och att det skulle handla om någon personkemi i någon större utsträckning kan vi glömma. Klart att man som extra kille skall vara trevlig och kunna föra sig men blir det frågan om personkemi så har man skapat problem. En trekant med ett par handlar om sex och inget annat. Personkemi har man som par som extrakille är man en sexleksak och inte så mycket mer än så. Har man inte denna grundförutsättning klar för sig som par eller extrakille är det som sagt bäddat för problem i relationerna.
  • Anonym (Det är Stina)

Som om det inte räcker med att ha en nästintill besatthet över stora kukar. Samma personer ska banka in i absurdum att de tjejer som inte föredrar det vet sämre eller aldrig testat en stor kuk. Sedan blir det tröttsamma tjatet om att det vid GB, klubbträffar, extra kille till ett par osv. ska vara persobluga krav på killen som ska vara trevlig, artig, lättsam. Sedan när är det oviktigt oavsett storlek på kuken. Det är här det barnsliga tar vid. Som om en kvinna med enorma bröst eller en extra tight fitta ("för killen gillar det i en trekant") inte behöver vara trevlig, artig eller lättsam? Nej därför att dels ställs inga sådana kroppsliga krav på en tjej när man söker och dels är egenskaperna en självklarhet som ska sitta på alla människor.

• Anonym (R_E_T)
    Anonym (Swingar) skrev 2017-08-29 15:36:06 följande:
    Skulle vara lite kul att höra hur många trekanter som du upplevt som extrakille. Har som sagt gjort det väldigt många gånger och att det skulle handla om någon personkemi i någon större utsträckning kan vi glömma. Klart att man som extra kille skall vara trevlig och kunna föra sig men blir det frågan om personkemi så har man skapat problem. En trekant med ett par handlar om sex och inget annat. Personkemi har man som par som extrakille är man en sexleksak och inte så mycket mer än så. Har man inte denna grundförutsättning klar för sig som par eller extrakille är det som sagt bäddat för problem i relationerna.
    Kan till 100% bekräfta, har varit med om väldigt många trekanter i rollen som extrakille och urvalet har inte baserats på personkemi, det handlar om sex.

Självklart måste man kunna föra sig, vara allmänt trevlig etc. men i grund och botten är det som initialt väckt intresset att jag är välutrustad, inget annat. Har man sen, varit med på en del fester, klubbar etc. som "extra man" blir man ofta sen också inbjuden till vidare träffar med diverse par. För övrigt är det ju även så att de extrakillar som bjuds in till den typen av fester ofta är rejält över medel eftersom det är vad både kvinnor och par oftast efterfrågar. 
Svar på tråden KUKstorlek har visst en betydelse!!