• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • Maruid

Idag blev inte riktigt som jag tänkt, hamnade på kvinnoklinikens akut under eftermiddagen då jag börjat misstänka urinvägsinfektion.

Mycket riktigt stämde misstankarna så nu blir det en antibiotikakur på en vecka. Men allt såg bra ut med mini där inne och jag fick ju en extra titt på en liten som låg där inne och mös i värmen Skrattande 

• Maruid

Och STORT grattis till alla som varit på positiva och rörande UL idag!

• Sommarnatt2010

Jag har inte alls tid att läsa i fatt mig just nu...Men ville bara kika in och säga att jag fortfarande hänger med även om jag inte är speciellt aktiv just nu...

Om en vecka har vi RUL, längtar =) 

• maj09

Stort grattis till alla som har varit på RUL och fått se sina små bebisar! Jag svävar fortfarande omkring som på små moln ikväll... KRAM

• TheLove

Grattis till er!

Jag är också lite extra lycklig idag (och igår eftermiddag)

Detta blir lite ot men hoppas det är okej:
    Min son har skelat ungefär 2 månader och vi vi har väntat på remiss till ögonläkaren ett tag (2 månader kvar ungefär) men skelningarna har försämrats extremt under helgen så jag ringde ögonmottagningen igår och fick en tid vid 13. Det konstaterades att han behöver glasögon och att skelningen antagligen kommer försvinna av glasögonen och vi slipper ögonlapp och operation... Det känns såå skönt! Det var ju en så enkel sak som glasögon! *lycklig*

Nu är det ju inte så att jag är överlycklig att han ska få glasögon men just att det faktiskt inte var något egentligt fel på honom är så skönt!

Idag älskar jag min fina pojke lite mer än vanligt och bryr mig faktiskt inte alls om lillen i magen. Skulle någonting hända så har jag ju ändå världens finaste kille som jag älskar mest i världen! Men såklart vill vi att han ska få sitt lilla syskon i maj :)

• Phobic

Hoppar in här jag också! (Bättre sent än aldrig) Flört

Är 25 år, har ett barn på 6 år sedan ett tidigare förhållande och är nu gravid i v.19.

Var på UL i v.16 och allting såg bra ut. BF blir den 24 maj!
    Nu inväntar vi UL i v.20 (går på spec. mödra). Då får vi även veta om det är en pojke eller flicka, om lillhjärtat vill sammarbeta. Flört

• TeosMamma
    Maruid skrev 2010-12-20 21:17:23 följande:

Idag blev inte riktigt som jag tänkt, hamnade på kvinnoklinikens akut under eftermiddagen då jag börjat misstänka urinvägsinfektion.

Mycket riktigt stämde misstankarna så nu blir det en antibiotikakur på en vecka. Men allt såg bra ut med mini där inne och jag fick ju en extra titt på en liten som låg där inne och mös i värmen Skrattande 

Usch, jag vet hur det är, hoppas din PC hjälper så du blir kvitt det fort. Jag har ätit 3 kurer och är måttligt less på UVI!
    Krya på dig!!! Hjärta