TheLove skrev 2010-12-21 07:12:48 följande:
Grattis till er!
Jag är också lite extra lycklig idag (och igår eftermiddag)
Detta blir lite ot men hoppas det är okej:
Min son har skelat ungefär 2 månader och vi vi har väntat på remiss till ögonläkaren ett tag (2 månader kvar ungefär) men skelningarna har försämrats extremt under helgen så jag ringde ögonmottagningen igår och fick en tid vid 13. Det konstaterades att han behöver glasögon och att skelningen antagligen kommer försvinna av glasögonen och vi slipper ögonlapp och operation... Det känns såå skönt! Det var ju en så enkel sak som glasögon! *lycklig*
Nu är det ju inte så att jag är överlycklig att han ska få glasögon men just att det faktiskt inte var något egentligt fel på honom är så skönt!
Idag älskar jag min fina pojke lite mer än vanligt och bryr mig faktiskt inte alls om lillen i magen. Skulle någonting hända så har jag ju ändå världens finaste kille som jag älskar mest i världen! Men såklart vill vi att han ska få sitt lilla syskon i maj :)
Vad skönt att allt var bra! Vår tjej skelade lite också och vi fick remiss till Huddinge för att kolla. Vi trodde det bara rörde sig om behovet av lapp/glasögon eller inte. Men väl där visade det sig att doktorn letade efter cancer! Som tur var så var det bara lite vanlig skelning och vi skulle få ny remiss. Men den har vi inte sett röken av och tjejens ögon verkar ha stabiliserat sig av sig själva