• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • natalieh
    Fröken85 skrev 2010-12-29 21:26:34 följande:
    Men du... klart du måste köra avbrutet... Tänk om du skulle bli gravid igen... haha
    ja tänk, bebis får en tvilling ett par månader senare Tungan ute haha..

faktiskt så gillar jag inte att ha oavbrutet nu när jag är gravid.. tycker det är lite läskigt..
    men vad jag har läst ska de väl inte vara nån fara Glad
    Vår kärlek --> BF 2011-05-19
  • MissS

Tack så mycket för det fina välkomnandet!
    Vad kul med en tråd där det diskuteras livligt!

kottemor- Grattis och vad skönt att ni kan slappna nu och njuta hoppas jag av graviditeten.

amisej- Jag var i vecka 18+4 och hon kunde frysa bilden och visa snoppen, så jag antar att det inte råder några som helst tvivel, men HELT säker ska man ju inte vara såklart.

Åh sista dagen jag jobbar innan nyårshelgen som kommer spenderas i Leksand, i en stuga med goda vänner och huset FULLT med barn i alla möjligt åldrar, precis som livet ska vara mao.

Ha en bra dag tjejer och om jag inte loggar in innan nyår- gott nytt år! oooooch, nästa år kommer våra små kottar till världen faktiskt!

• TheLove

Nu bär vi iväg mot rutinultraljudet, får se om jag tror rätt som gissar pojke eller om jag får en liten flicka denna gång...

• Sofi 79
    natalieh skrev 2010-12-30 00:13:28 följande:
    faktiskt så gillar jag inte att ha oavbrutet nu när jag är gravid.. tycker det är lite läskigt..
    men vad jag har läst ska de väl inte vara nån fara Glad
    Det är väl nu om någonsin man ska passa på Ingen risk för oönskad graviditet, om man säger så

Och rent "kemiskt" är det absolut ingen fara att köra hela vägen.
  • Vix
    TheLove skrev 2010-12-30 08:13:27 följande:
    Nu bär vi iväg mot rutinultraljudet, får se om jag tror rätt som gissar pojke eller om jag får en liten flicka denna gång...
    Spännande. Hör av dig om ni får se vad det blir
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)
  • Phobic
    TheLove skrev 2010-12-30 08:13:27 följande:
    Nu bär vi iväg mot rutinultraljudet, får se om jag tror rätt som gissar pojke eller om jag får en liten flicka denna gång...Ska
    Ska också iväg på UL idag! (v.20) Håller tummarna för att allt går bra för er och att det syns tydligt vad det blir. :) Själv är jag lite nervös, men inte alls lika mycket som förra UL.
  • natalieh
    Sofi 79 skrev 2010-12-30 08:15:33 följande:
    Det är väl nu om någonsin man ska passa på Ingen risk för oönskad graviditet, om man säger så

Och rent "kemiskt" är det absolut ingen fara att köra hela vägen.
    men det kan bli lite för bra, för min gubbe vill "passa på" hela tiden då han har fått en ny syn på sin kära flickvän.. haha.. han har aldrig förstått de innan när folk har snackat om att vissa "tänder mer" på sin tjej när hon är gravid.. nu förstår han.. och jag med.. haha..

de jag tycker är läskigt är flytningarna som kommer dagen efter, för jag blir lika rädd varje gång..Glad
  • jakeline
    natalieh skrev 2010-12-30 13:48:28 följande:
    men det kan bli lite för bra, för min gubbe vill "passa på" hela tiden då han har fått en ny syn på sin kära flickvän.. haha.. han har aldrig förstått de innan när folk har snackat om att vissa "tänder mer" på sin tjej när hon är gravid.. nu förstår han.. och jag med.. haha..

de jag tycker är läskigt är flytningarna som kommer dagen efter, för jag blir lika rädd varje gång..Glad
    vi har iofs aldrig kört med kådis då jag käkat piller... men jag tycker inte de där flytningarna är något speciellt... sätter mig alltid på toa och torkar rent efteråt alternativt duschar...

oavbrutet sex is da shit tycker ialla fall jag...
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • TheLove

Vi ska få en till pojke!!! Hjärta
    Han mår jättebra och visade stolt upp snopp och pung massor med gånger... Ansiktet fick vi typ bara en snabb skymt av :) Det är ingen tvekan om att det är en liten pojke i alla fall :)
    Har fortfarande samma bf 23 maj :)

• natalieh
    jakeline skrev 2010-12-30 14:43:33 följande:
    vi har iofs aldrig kört med kådis då jag käkat piller... men jag tycker inte de där flytningarna är något speciellt... sätter mig alltid på toa och torkar rent efteråt alternativt duschar...

oavbrutet sex is da shit tycker ialla fall jag...
    vi har aldrig haft något skydd alls.. men dessa flytningarna har bara kommit nu när jag varit gravid och bara dagen efter oavbrutet sex..
    Men jag får sluta nojja och lyssna på er.. för jaa! oavbrutet is da shit Skrattande