Frk Svår skrev 2011-01-15 10:14:50 följande:
Än så länge är jag glad för svägerskans skull (hon är nog i mån 2 nu tror jag) men det kommer nog att bli svårare och svårare ju mer hon börjar prata om graviditeten och ju mer den syns och ju längre tiden går utan att jag själv blir gravid. Det känns inte bra för jag vill självklart vara glad för hennes skull (och det är jag ju också) men det känns svårt samtidigt. Kluvet.
Samma här...svå¨rt att ta in alla lyckliga detaljer om kompsens graviditet men idag har jag iaf sagt att det är lite jobbigt för mig för att jag inte har en kropp som funkar ens. Hon förstod precis och vi pratade en del, skönt! Hon är världens bästa jämt! Får ju se henne som världens bästa bibliotek om inte annat, hon har ju precis varit med om allt så det är ju bara att fråga, hihi!
Känner glad förväntan inför slutet av månaden nu när ÄL har passerat...ska bli kul att se vad som händer då! Plus är ju högsta vinsten men andrapriset är ju mens och det är jag lika glad för då det skulle tyda på att korppen börjar funka som den ska igen! HOPPAS!!!
Dagens kroppsläge: superömma bröst, ajajaj! Värk, men det har jag ju jämt nu för tiden! Slut på vita flytningar.
Hur går det med er? Något spännande som händer er BIM:are som är i antågande???