• mallanis

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Finns det fler som är över 30 som försöker få ert första barn?
    Här kan vi som längtar efter att få pluss på stickan och äntligen få en knodd och titeln förälder prata!

Kanske har ni precis upptäckt att den berömda klockan gör sig påmind eller så har ni försökt ett tag och vägen dit kanske inte var så spikrak som man hade hoppats på.

Vill ni göra sällskap? Diskutera smått som stort och peppa varandra tills vi förhoppningsvis sitter där med en liten i famnen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-04 12:31
    Fortsättningstråd för oss 30+ are som plussat, här kan vi fortsätta babbla:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56466903.html

• Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet
  • Kattflickan

Jättehemskt Lavinia! Jag bor inte i närheten och kan inte hjälpa till att leta. Jag hoppas verkligen ni hittar honom snart!

Kram!

Millan 

• L Maria

Lavinia - åh, tänker på dig - finns inte heller i närheten, men hoppas av hela mitt hjärta att han kommer tillrätta!

• Anwen

:O Åh nej Lavinia! Förstår att du är orolig. Hoppas verkligen ni hittar honom snart! Finns inte heller i närheten tyvärr... *kram*

• L Maria

Har delat informationen på fb nu och hoppas att skallgången idag ger resultat!

• Jojjo77

Lavinia - Vad är det du säger!? Det är ju fruktansvärt! Vet du något mer nu? Bara försvann han efter en promenad?! Sitter här och bara gapar... Bor tyvärr för långt bort för att kunna göra något. Tänker på dig! Kram!

• Lavinia

En mardröm som tar helt nya proportioner och som jag inte vaknar ur. Inga spår mer än att de fortfarande kan pejla ungefärligt (men stort) område för mobilen. Tyvärr är ju inte en mobil samma som min Martin och inte heller en levande Martin. Polis fortsätter inatt. Missing people frivilliga gått hem och vilat. Sambandscentralen kvar en stund till. Måste hålla mig till info här. Att skriva känslor är för futtigt.

• Jojjo77

Lavinia - Vet inte vad jag ska skriva... Kan inte ens försöka mig på att förstå hur du känner dig. Jag tänker på dig och hoppas av hela mitt hjärta att Martin snart återfinns och mår bra. Ord känns också futtigt just nu... Stor kram!

• L Maria

Tänker på dig och håller koll på fb, har delat info på ett annat forum också ochhoppas att någon där bor i närheten ochjag hjälpa till! Kram!

• ernlia03

Kan inte heller riktigt sätta ord på vad jag känner mer än att det är helt fruktansvärt. Kan inte ens föreställa mig känslorna och tankarna. Hoppas, hoppas verkligen att han hittas vid liv och det snart! 

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet