Kattflickan skrev 2013-01-07 13:30:23 följande:
Jojjo: Mår du bättre av menopur än av de hormoner du använt innan? Du har inte haft problem med att blanda till menopuren?Fråga mig gärna om du undrar nåt.
Jobbigt med sprayen Anwen.
Tänker på dig Lavinia! Kram!
Ja, det tror jag att jag gör. Jag var ju inte helt kry när jag startade, men än så länge, efter 3 sprutdagar, så känner jag inget som jag tidigare kände med Puregon. Då hade jag yrsel och väldig huvudvärk. Det jag känner med Menopuren är att det gör ondare när den sprutas in och jag har tre fina blåmärken på magen, redan. Det går bra med blandningen, det är mannen som sköter allt. Vi har kollat på en demofilm på nätet flera gånger innan det var dags och så haft broschyren till hands. Hur länge sprutade du innan det var dags för plock? Det känns som om man får hålla på längre med Menopuren än med Puregon. Tack för omtanken!!! Kommer säkert på fler frågor snart!
Anwen skrev 2013-01-07 20:53:41 följande:
Haha, tji fick jag! Idag var yrseln tillbaka, heela dagen!! Suck! Hämtade idag ut resten av medicinerna... Ska bli skönt att få komma vidare i processen nästa vecka, hoppas yrseln ger med sig när jag får börja med sprutorna.
Jojjo - Skönt att du är igång igen! Bättre lycka denna gång!
Nej vad jobbigt för dig! Har du pratat med kliniken om det? Om det är vanligt? Jag hoppas verkligen att du inte behöver dras med jobbiga biverkningar när du börjar spruta. Vilken dag börjar du? Lycka till!