Inlägg från: SmoochiePoo |Visa alla inlägg
  • SmoochiePoo
    Polarlantis skrev 2011-09-01 07:37:43 följande:

Kiyona: Japp, molvärk är grejen jämt och ständigt känns det som! Men det tog en månad och sedan gick det över men så började jag med BDG och nu har jag haft enormt mycket värk över ÄLveckan, men det tar jag som något bra, att det är full rulle där inne, haha!

EGO: japp, här myser vi som tokar och jag har haft så sjukt ont i magen nu, verkligen mensvärk allan! Så det måste vara ÄL i kubik eller så har det redan tagit sig...men isf ska ju ÄLtesterna inte bli svagare nu...spännande!  Fast jag tror nog att det varit ÄL ändå, trots att jag inte kännt på samma sätt som tidigare men känns gör det verkligen! Lite knöligt när man ska ta ÄLtest på jobbet, smussel smussel, haha! Känner mig jättepositivt inställd till framtiden, har bestämt att detta är våran månad..hoppas korppen håller med!

Ja man får hoppas att den lilla tjejmagen jobbar hårt för att bli redo för ett nytt ägg. Vi är mer än redo att försöka igen! Har ju som sagt bunkrat upp nu och egentligen hoppas jag att jag har ÄL runt den tiden jag ska till gyn (om det var som förra gången så fick jag ÄL efter sista dagens blödning vilket borde bli den 7/9) så gör hon ett VUL borde hon se om jag haft ÄL eller ej?

Jag är också tok öm när vi myser, men det måste vara något annat då jag inte fått utslag på ÄL stickorna...men det känns precis som vid ÄL. Kanske bara är pga molvärken och att det jobbas för fullt.

Haha vet precis hur det är! Här springer jag på toan med tester med och sitter och stirrar på dom i 5-10 min. Mina kollegor måste tro jag har problem med magen eller nåt Solig 

Håller tummar och tår för att september är eran månad och kanske till och med våran!

Kraaam 
  • SmoochiePoo
    Polarlantis skrev 2011-09-01 13:24:13 följande:
    Men precis, magproblem är grejen, haha! Skumt att du är öm...får du svaga utslag eller inga alls? bra att du har tid hos gyn så kanske dom kan hjälpa dig...
    Sitter bara här och är så sjukt otålig och vill VETA om det blir något den här månaden, löjligt fixerad denna gången...men med den mängd med positiva tankar jag tänkt så måste det ju bara bli något, eller hur? Haha!
    I en annan tråd var det en som skulle beställa test som gick att ta 2-7 dagar efter ÄL...man blir ju sugen liksom..
    Ja lite pinsamt, ingen har påpekat det än dock! Skrattande 
    På ÄL testerna får jag relativt starka utslag men inte lika starka som kontrollstrecket. Och inga utslag på gravtesten så hcg är ur kroppen iaf.
    Jo jag hoppas hon kan se om det är något, man vet ju inte om man fått någon cysta eller nåt..

Skickar ännu mer positiva tankar till och hoppas det tagit sig för er!! Ja jag är precis likadan går och väntar på att jag ska få utslag så vi kan sexa hej villt. Karln ska förmodligen ha en boende arbetskamrat hos oss ett par veckor. Sa te honom att förvarna honom! Han får gå ut på kvällspromenader helt enkelt så vi kan få till det Solig 
    Hoho 2 dagar efter ÄL ja det vore ju inga fel, men jag skulle nog bli pank då Tungan ute 10 dagar ÄL tester sen 3 veckor gravtest haha
  • SmoochiePoo
    Polarlantis skrev 2011-09-01 13:55:25 följande:
    Hmm..jag har aldrig lyckats få ett ÄL test som är starkare än kontrollstrcket, tror den piken är ganska kort på mig, utan dom stegras och sedan minskar dom igen...och bevisligen räcker det ju till i mitt fall iaf! Hoppas det ska räcka för dig också!
    Hmm när du säger så jag nog aldrig heller fått riktigt TOK starka test, men man ser en klar stegring på dom.
    Tog en bild igår på de torkade testen. Ser ut som de blir svagare..vad tror ni? Kan det vara hcg kvar? Men fick neg i torsdags förra veckan... Har jag haft ÄL? Eller alla kanske är neg? Obestämd
  • SmoochiePoo
    Irmeline skrev 2011-09-02 10:39:54 följande:
    Spännande Annelie! Hoppas det är någon där! Skrattande

Kiyona: kanske ger ÄL-testen utslag på hCG som minskar? Jag skulle tro att ÄL inte varit ännu.
    Jo kanske är så, de kanske är känsligare än TL testerna?

Väldigt spännande satt på möte precis och fick jordens molvärk, blixtrade och hade sig vid högeräggstock.. trodde nästan jag skulle börja blöda för det var sånna känningar som precis innan mf:et. Sprang på toan sen och det ingenting, tog ett ÄL test och det visade nada idag, inte en tillstymmelse till streck...man undrar ju vad det var...Obestämd 
  • SmoochiePoo

Tror det är ÄL på G här!! Whoohoo ska ta ett test senare ikväll och se om det blitt starkare. Men detta är mycket mycket starkare än de tidigare jag fått! Så borde då ha ÄL imorgon när ska jag då börja med Albylen och Prog.salvan?

• SmoochiePoo
    Irmeline skrev 2011-09-04 19:55:42 följande:
    Jag skulle vänta tills några dar efter ÄL med både progesteron och albylen, för säkerhets skull. De kan ju båda hämma ÄL om de kommer innan, så jag skulle vilja vara säker på att ÄL varit.

Lycka till!!
    Okej! Jag väntar tills jag får helt neg på ÄL testen och någon dag till. Tog ett till test nu på kvällen och det var lika starkt som det tidigare. Så jag måste ha ÄL nu! Whohooo 2 ggr om dagen ska det sexas nu Oskyldig
  • SmoochiePoo

Whohooo att man kan bli så lycklig över flytningar! Hade precis riktiga äggviteflytningar så det räcker och blir över!!! Nu ska jag hoppa på karln!

Natti natti!

• SmoochiePoo
    Polarlantis skrev 2011-09-06 05:57:22 följande:
    Gaaahhh! Nu har jag DRÖMT att jag plussat...kom igen nu kroppen!!!! ÄL + 6 idag...suck segtid!
    Håller tummar och tår att det tagit/tar sig för dig!! Skrattande

Ego: Har fortfarande tok starkt ÄL test idag plus att vi inte fick till det igår! Var så sur så sur imorse, men det var mitt eget fel jag däckade av i soffan sen var det kört. Är det kört tror ni? Fick te det i lördags morse och i söndags kväll och nu ska det bli i kväll med!
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet