Vi över 30 som längtar efter första barnet
www.femalebalanceshop.com/progesteronkr%C3%A4m?gclid=CJS64JK096oCFcQXzQodCWlR2g
Kiyona: Japp, molvärk är grejen jämt och ständigt känns det som! Men det tog en månad och sedan gick det över men så började jag med BDG och nu har jag haft enormt mycket värk över ÄLveckan, men det tar jag som något bra, att det är full rulle där inne, haha!
EGO: japp, här myser vi som tokar och jag har haft så sjukt ont i magen nu, verkligen mensvärk allan! Så det måste vara ÄL i kubik eller så har det redan tagit sig...men isf ska ju ÄLtesterna inte bli svagare nu...spännande! Fast jag tror nog att det varit ÄL ändå, trots att jag inte kännt på samma sätt som tidigare men känns gör det verkligen! Lite knöligt när man ska ta ÄLtest på jobbet, smussel smussel, haha! Känner mig jättepositivt inställd till framtiden, har bestämt att detta är våran månad..hoppas korppen håller med!
10 dagar ÄL tester sen 3 veckor gravtest haha

Tror det är ÄL på G här!! Whoohoo ska ta ett test senare ikväll och se om det blitt starkare. Men detta är mycket mycket starkare än de tidigare jag fått! Så borde då ha ÄL imorgon när ska jag då börja med Albylen och Prog.salvan?

Whohooo att man kan bli så lycklig över flytningar! Hade precis riktiga äggviteflytningar så det räcker och blir över!!! Nu ska jag hoppa på karln!
Natti natti!