Inlägg från: SmoochiePoo |Visa alla inlägg
  • SmoochiePoo

Vi över 30 som längtar efter första barnet

DubbelA: Låt honom göra jobbet i sängen så får han träningen han behöver. Skrattande

Ego: Ja då har jag legat i 2 dagar med mensvärken from hell. Idag kom det dessutom (äckel varning) en röd klump på ca 1,5 cm vet inte om det var koagulerat blod eller den lill*. Hur som helst så hoppas jag allt är ute nu. Ska ju till gynakuten igen på fredag, och ska nog be om ett vul för att se om allt är ute. Ska även ta ett grav test imorgon och hoppas på att det är neg eller svagare åtminstone. Sen äre bara att vänta på ÄL. För många verkar ÄL komma 14 dgr från blödningens start med ett mf, eller har jag förstått det helt fel?
  • SmoochiePoo
    DubbelAA skrev 2011-05-18 21:30:07 följande:
    Marsflickan: Tack:)

Kiyona: Jag kanske ska lägga fram det för honom så;) Lycka till på fredag o hoppas du fått ut allt nu så du kan få vila lite innan det är dags att börja jobba igen:) Kram
    Hehe ja ni får köra lite ställningar så han får kämpa lite Solig Ja jag hoppas det med, jag är mer än redo nu att försöka igen! Tack för lyckönskningarna {#emotions_dlg.flower} Kraaam
  • SmoochiePoo
    Millan75 & Sophy80: Var det från när blödningarna började som ni räknar?

Ska gå till jobbet idag då allt känns bättre har fortfarande lite små blödningar men det börjar ge med sig. Har inte ont i magen heller så det är skönt, har dock åkt på en förkylning. Typiskt!

Trevlig torsdag på er alla!! {#emotions_dlg.flower}
  • SmoochiePoo
    Kattflickan skrev 2011-05-19 08:08:37 följande:
    Jag räknar från när blödningarna började. Jag börjde som vanligt med ÄL-test på dag 11 och det var negativt fram tills dag 16, därför känner jag mig rätt säker på att det inte var grav-hormoner som spökade.

Skönt att det inte gör ont i magen längre Kiyona!

Millan 
    Ahhh då ska jag börja testa till helgen då! Tog ett grav test idag och det var vääääääldigt svagt. Så tror hormonerna börjar gå ur kroppen. Är sååå laddad att få börja igen! Skrattande
  • SmoochiePoo

Jag har varit lite off i väntan på att blödningen ska sluta och så där, men har snurrat runt i tråden ändå till och från.

Nu verkar blödningen gett sig helt och hållet. Lite små biegeflytningar, var dessutom till gynakuten idag igen då jag hade värsta smärtorna i tjejmagen. Men de hittade inget konstigt, gjorde ett VUL och allt var ut och såg bra ut. Får dessutom neg gravtest numera. Såååå nu går vi och väntar på ÄL. Får för mig att det är ÄL som är på G kanske, men jag vet inte. Det är ju 2v sen jag började blöda. De såg inget, eller sa inget på VUL dock. Men men jag testar ju med ÄL tester så hoppas vi får utslag snart!

Hoppas alla mår fint i vårvädret. {#emotions_dlg.flower}

• SmoochiePoo

Gokväll tjejer! Så nu har jag börjat med ÄL testerna! Inget utslag än. Men har kännt mig smått illamående på kvällarna och molvärk så det kanske är på väg! Jag hoppas det, hade sånna känningar förra ÄL!

Både karln och jag är såååå peppade att komma igång igen! Så jag hoppas vi får se ett fint starkt plus snart och att lilla fröet vill stanna denna gången.

Hoppas det går bra för alla, håller tummarna för er att det blir fler plus i tråden nu!

Massor med kramar till er alla!

• SmoochiePoo
    Smiley skrev 2011-05-28 23:45:22 följande:
    Kiyona: Skönt att du slutat blöda nu. Hur länge blödde du? Känner ni er redo att fortsätta på en gång nu, eller vill ni ha ett litet uppehåll?
    Godmorgon! Ja det är skönt, nu sitter jag bara och väntar på ÄL och hoppas att det inte tar för lång tid innan den kommer igång igen. Blödde i 2v ungefär sen var det några dagar med biege flytningar. Vi kommer försöka på en gång! Jag är definitvt redo och läkaren sa att det är bra om man väntar en mens MEN att skulle man bli gravid innan så gör det inget heller Solig

Ego: Har inte fått något utslag på ÄL testerna än, tänk om man ska behöva vänta ett halvår nu innan man har ÄL igen...Obestämd

Trevlig söndag på er allihopa {#emotions_dlg.flower}
  • SmoochiePoo
    DubbelAA skrev 2011-05-29 09:22:04 följande:
    Nej då jag tror att ÄL kommer när som helst. När du minst anar det så hoppar den på dig bakifrån o då är det bara att liggaGlad
    Ja jag hoppas innerligt att det blir så! Glad Har haft lite molvärk och så där men inga ömma tuttar som innan ÄL på tisdag är det 3v sedan jag började blöda.
  • SmoochiePoo
    DubbelAA skrev 2011-05-28 20:49:51 följande:
    Måste bara höre med er var ni köper era ÄL-test? HAr tidigare köpt från billiga tester men såg att testlagret var billigare. Har för mig att jag läst nåt om att de inte alltid stämmer? Har ni hört det eller tycker ni testlagrets funkar bra?

Välkomna till de nya i tråden! Glad
    Jag har kört med billigatester med, men har nu köpt testlagrets med så jag hoppas dom stämmer! Jag kan slänga upp en bild sen (om) när jag får positivt på dom!
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet