Vi över 30 som längtar efter första barnet
Så här såg det ut imorse! 

Så här såg det ut imorse! 

Han har ju bara 30 min lunch och så ska han hinna käka med så jag får kanske vänta tills ikväll!
Berätta sen om ni fick nån lunchdejt hihi
men vi får ta det ikväll istället!
Imöra blire en öl med en vännina så jag får se fram emot det. Sen är det ju torsdag och på fredag är jag leeedig! Whohoo och under denna tiden så hoppas jag mitt ägg och hans grabbar haft en dejt med och fallit för varandra

Fast det spelar ingen som helst roll för oss!
Sprid gärna lite gravid baciller här
Just nu är jag bara så lycklig över mina utslag på ÄL testen! Idag var det lite svagare så antar att ÄL borde vara idag, är tok öm i tjejmagen och varje steg är en pina. Men men så länge det blir något så får det göra hur ont det vill! 
Stor styrkekram på dig! Det är tillåtet att ha dåliga dagar!
BIM, Vi över 30 som längtar...
September 
Oktober 
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET 
Gokväll tjejer!
Har precis slagit ner mig efter en lååång bussresa till Tyskland! Missade ju att tag med mig albylen och krämen men har tagit det nu när jag kom hem. Borde ju vara okej nu eftersom det är 3-4 dagar efter ÄL. Haft lite konstiga känningar i tjejmagen har jag fått för mig men det är nog bara efter resan och att man suttit så mycket. Är dessutom tok täppt i näsan precis som efter Rhodos...men det är nog med bara efter AC'n på bussen! 
Väntar med spänning på att börja testa...kanske ska smyga med ett iövermorgon eller imorgon till och med!
Saftochbulle: Bra sagt till läkaren!! Det gäller att vara positiv! 50% chans till att man lyckas är ändå 50%
Hoppas hoppas nu att det tar sig för er snart!!
hoppas på plus: Haha känner igen mig i det där med att klämma på tuttarna har bett karln flera gånger med att känna om det blitt större, han klagar ju inte 
Polarlantis: När har du BIM? Jag ska med testa tidigt nu! Funderar på att börja i övermorgon! Har ju runt 30 tester att gå igen! Nu ska vi allt plussa! Håller tummar och tår för dig!