Vi över 30 som längtar efter första barnet
Hur går det för alla i listan föresten?! Vi är ju på 16 september nu - håller tummar för några plus!
Hur går det för alla i listan föresten?! Vi är ju på 16 september nu - håller tummar för några plus!
Meh blev alldeles depp depp depp nu...fick precis reda på att en vän jag inte träffat på länge har fått en liten plutt idag och att tre andra vänner som jag inte heller träffat på länge är höggravida...självklart är jag glad för deras skull! Men usch så deppigt det blev...varför funkar det inte för oss?
Så orättvist...allt jag vill är att få en liten en att älska jag med...
Sorry för depp inlägget men var tvungen att få slänga ur mig detta någonstans där man inte blir bedömd för sånna här tankar.
Så glad att ni finns
Alltså jag har nu tagit albylen och progesteronkrämen sen 3 dagar efter ÄL, sen 2 dagar tillbaka så har jag nu tok ont i svanken och det liksom svider i vänster höft/höftböjare kan inte sitta långa stunder eller stå långa stunder heller. Det enda som funkar är att ligga ner.
Vet inte med mig att jag har ansträngt mig eller så och funderar nu på om det är någon biverkning av ProgesterAll? Någon som varit med om det?
Har testat igår och idag igen men fått neg på testerna så det har nog inte tagit sig denna månad..är på BIM -2.
Får nästan panik här på jobbet då jag har ett stilla sittande jobb och inte kan sitta eller stå!! Funderar på att sjukskriva mig 
BIM, Vi över 30 som längtar...
Hej tjejer, hoppas det är bra med er alla. Följer er allt trots att jag inte är så aktiv i tråden
Väntar mest på utredningen nu.
Men har en fundering på Progesteron...kanske någon som vet här inne.
Jag körde ju med ProgesterAll förra månanden och fick mensen 2 dagar senare, nu funderar jag på om ÄL även kan flyttas fram med? Körde ju inte med ÄL tester denna månad så är lite konfunderad, har jag 28 dagars cykel fortfarande eller kan den ha rubbats av Progersteronet och blivit längre. Hade väldigt känningar av ÄL 3 dagar senare än vanligt..men kan som sagt inte verifiera det...
Kram på er alla och grattis till plussen i tråden och hejar på oss som fortfarande väntar!
Kram på dig Råttan - men vad skönt att det blev ett plus iallfall. Håller tummarna att det tar sig nästa gång nu.

Har du pratat med läkare angående att ni försökt ett år och fått två missfall. Eller vill dom inte ens ta testerna förrens man fått 3 missfall? Hoppas att ni snart får erat plus och att liten stannar hos er!