Vi över 30 som längtar efter första barnet
Tack Sophy80 <3 Ja, det är klart jag fortfarande hoppas. Tror jag stirrat ihjäl mig på mina test, men jag ser inte ens en tillstymmelse till streck på de andra. Men men vi får väl se när/om tant röd kommer imorgon eller övermorgon, men jag kommer nog ta ett par glas imorgon! Var sååå länge sen plus att det är en stoooor fest! 
Polarlantis: Va skönt att det gått bra med allt och nu äntligen få blicka framåt och mot nästa försök
Kram på dej!
ceke: Om det inte var något som "fastnade" borde jag inte blött då på en gång eller kan det ta ett tag isf? Hur är det själv med magen föresten?! Händer det mycket? Hur mår du? Berätta! 
Grattis Fröken Ellen till plusset!!!
Ego: Själv så sitter jag och tittar igenom dessa forum och väntar på att tant röd tar sitt pick och pack och ger sig av snart! Längtar tills nästa ÄL! Ska köra ÄL test denna månad med, har 7 stycken kvar! Och så har jag även 6 grav test kvar
Så vi vet ju alla vad jag kommer göra sisådär 5 dagar innan nästa tant röd besök!
Tips på vad man gör tills dess
Ska nog börja köra lite kinect här hemma igen! Get som dancemoves!
Kram på er alla!

Kraaam
Här är man en dag innan ÄL och det är ju helt sanslöst att försöka göra barn i den här värmen, det är ju olidligt! Sa te karln att nu blir det en tok snabbis för att göra barn, that's it! Stackarn han svettades som en tok
Men vi fick te det iaf! Lite too much info kanske men tyckte det bara var så roligt!
Trevlig helg på er nu tjejer!!
Nemi76 jag håller alla tummar och tår för att det är ett plus!!
Hmm vad tror ni? Har jag haft ÄL? Hade ju vääääldiga känningar igår, massor av kramper etc. Var kanske ÄL igår? Missade vi den?! Vi sexade dag 11 och idag då ![]()