Jezza: det var otroligt smärtsamt att läsa ditt inlägg. Jag har fortfarande tårar i ögonen. Jag förstår mycket väl att det känns orättvisst. Det känns som om allt plågsamt drabbar en samtidigt, allt skit liksom faller ner gång på gång och så fort man lyckas resa sig kommer något som gör att man faller tillbaka ytterligare två steg. Det är skönt att det känns bättre idag och det kommer att bli ännu bättre, men det kommer även dagar av misströstan - och inte konstigt det. Du ÄR underbar och åt helvete med Jante! Vad är det för en idiot som har hittat på den skiten egentligen? Alla är vi unika och fantastiska och förtjänar att ha ett bra liv och att våra drömmar slår in. Tyvärr så får vissa jobba hårdare för det och det känns ju orättvist. Jag tror dock på er och att alla tjejer här i tråden en dag sitter med en underbar och väldoftande bebis i famnen, vi löser det bara på olika sätt och det kommer bara att ta olika lång tid för oss. Tyvärr får vissa av oss vänta längre än andra. Och det är helt ok att vara ledsen, gråta och känna sig missunnsam ibland, bara man inte fäster sig vid det och inte kan komma tillbaka. En stärkande kram på dig!
Polaris: Pepp till dig också, jag hoppas och håller mina tummar för att det ändå blir ett plus nu snart
Maria: jag förstår precis! Känns som om alla runt omkring mig (både bekanta och arbetskamrater) ploppar ut ungar till höger och vänster och det är flera som är gravida nu som skall ha efter det att vi skulle fått, tråkigt och orättvist! Det får man tycka!
Sophy: det kanske inte har tagit sig hittills men en dag skall det allt göra det - får du se!
Tea Time: Tack så mycket! Nu har jag i alla fall slutat blöda så snart är vi nog på banan igen
Pingla: vad spännande med IVF! Januari/Februari är ju jättesnart! Vad är det du känner dig orolig för?
Ang. boobietest så har min man fått för sig att det bästa är att känna så ofta som möjligt för då känner man verkligen skillnaden