Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

Vi över 30 som längtar efter första barnet

God morgon alla goa tjejer!
    SOm jag hoppas flr dig saftis och Pingla 77, det låter spännande!!! WIIII!!

Håller med om att det är svårt att komma ihåg vem som sagt vad och så glömmer man kommentera viktiga saker...men jag läser ALLT! Underbar tråd detta!
    När det gäller decemberbarn är et helt ok för mig, dock är jag ju julaftonsbarn själv så helst vill jag ju fira barnet ngn annan månad...men som sagt tidigare, hela släkten fyller ju i dec så varför inte mitt barn också? HIHI! Vi får se, inga pauser för oss iaf!

EGO: Har tagit ett test idag men det var neg som väntat, har ju BIM torsdag så det kan ju vara för tidigt...men blir galen på den här värken och dom ömma brösten! PUST! Fick allt bekänna detta för sambon som blev galen för attt jag inte sagt ngt tidigare i veckan, hihi. Men känns som om man inte vill ge honom förhoppningar, men det är ju dumt för han har ju samma förhoppningar som jag! Har lovat att bli mer meddelsam, hihi!

SÅ det bara måste vara en av två möjliga...antingen blir det +, vilket man nästan inte kan hoppas på...eller så blir det en sjuhelsikes mens som kommer däcka mig totalt...skulle ju vara just fint när jag sagt att ajg blir glad om jag får DET, HAHA! Har iaf en hel hög med testlagrets så några tester till kanske det blir innan torsdag...om det inte mattas av här!
  • Polarlantis
    Saftmedbulle skrev 2011-02-12 11:37:44 följande:
    Hej brudar!
    Lugna och fina... Måste ju få ha sovmorgon ;)

Jodå...visst var det plus på stickan-det var det... Hurra!
    Måste ju erkänna att jag hade det på känn, med allt illamående speciellt. Känns ruskigt bra så här tre månader efter missfallet förut. Nu tittar vi framåt och håller tummarna för att allt går bra. Har inte riktigt gått in ännu, men jag är frimodig  (eller kaxig, beroende på hur man ser det) och lägger in mig på gravidlistan.
    WIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hurra för er, så glad jag blir!!! Klart det ska gå bra för dig, det är jag säker på! Klart du ska vara kaxig Flört
  • Polarlantis

Seriöst, den här värken alltså! Ok, vet att jag tjatar nu men HALLÅÅÅ hur länge ska man gå runt och känna som man har mens? 4 dagar till BIM...dags att ta nytt test snart tror jag...hmmm...nästan så man inbillar sig att det hänt ngt spännande i kroppen nu ju! Jobbigt att få förhoppningar...

• Polarlantis
    Jojjo77 skrev 2011-02-13 10:12:34 följande:
    Spännande Min kropp sänder tyvärr inga värksignaler, bara huvudet som snurrar som om jag vore salongsberusad
    Intressant! Håller tummen för dig!
    Jag tror ju att min kropp bara ska ge mig mens from hell och inget +...men ska nog ta ett test idag och tjuvkika lite...har en hel hög av testlagrets så det gör ju inget liksom...hmm...
  • Polarlantis

Ok...erkänner...har testat på morgonen på BIM -3 men det var neg precis som jag trodde...så varför testa? Hmm...Jaja, det är iaf en spännande vecka jag har framför mig...hoppas ju på antingen ett + så klart, eller en ordentlig mens...men INTE något fjantande med bruna flytningar bara, då blir jag galen! Värken håller i sig och brösten ömmar...får hoppas det är av ngn bra anledning bara...

Stackars er som fått missfall, så hemskt! Många stora kramar till er alla och hoppas allt går bra framöver!!! Nu får vi ha lite mer tur i den här tråden ju!!!

• Polarlantis

För att vara lite EGO då...så är det fortfarande ömma bröst from hell och molande värk...Ingen mens ännu men torsdag är ju dagen D så då får vi se...kan mycket väl komma när som helst..Ska testa på fredag på min namnsdag, det borde ju bli plus då eller hur? Flört oroväckande mycket tecken denna månad och väldigt starka känningar så tyvärr hoppas jag lite på riktigt nu...men jag tror att det inte blivit något...väääänta väääänta väääänta... Men sambon och jag pratde igår och vi är eniga om at tdet är helt ok att det tar några månader till, det gör liksom inget, vi blir bara mer redo och det känns så skönt!Låer idiotiskt men vi är glada att det inte tagit sig ännu...vi har så mycket runt oss att det nu känns mer ok och det kommer kännas bättre och bättre! Men med tanke på att det var - igår så tror jag nog inte det är något...Gaaahhhh!!! Vill VETA!

Stora kramar till er som har det jobbigt, hoppas ni får någon lättnad idag, att något lite ljus dyker upp!

• Polarlantis
    ifyouweremine skrev 2011-02-15 08:50:43 följande:
    Jojjo och simtim - Vad synd att ni fick flytta ner till mars.. nya tag..

Polarlantis - Känner igen tankarna att det inte gör så mkt om det dröjer några månader till för att läget eg. inte är ultimat nu. Fast det är kluvet för samtidigt är man orolig när inget händer.

Ego: Bim-5 och jag känner absolut ingenting. Men jag räknar inte med nåt annat heller eftersom denna månads försök var väldigt halvhjärtat.
    Hoppas att halvhjärtat och ingenting är just det som ska till Glad
  • Polarlantis

Zalia: Jag håller tummen för dig nu, låter ju jättespännande det där!!! Testa imorgon igen, håller tummen och hoppas på +!!!!

• Polarlantis
    Jobbar hårt på att inte hoppas...går uselt! Var tvungen att göra te och äta skorpor nu för jag mår lite illa...
    Men att det skulle blivit ngt nu är så osannolikt tycker jag, min kropp vill ju inte ens funka som den ska! Men symptomen är så irriterande aqtt jag inte kan låta bli att hoppas...och dom är iaf inte inbillade utan högst verkliga...men det behöver ju inte betyda liten grodd i magen...suuuuck! Nerver till tusen, okoncentrerad och ständiga samtal till mig själv att nu kommer mensen nu kommer mensen nu kommer mensen...snart redo för vit fin tröja att krama mig själv i!
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet