Vi över 30 som längtar efter första barnet
God morgon alla goa tjejer!SOm jag hoppas flr dig saftis och Pingla 77, det låter spännande!!! WIIII!!
Håller med om att det är svårt att komma ihåg vem som sagt vad och så glömmer man kommentera viktiga saker...men jag läser ALLT! Underbar tråd detta!
När det gäller decemberbarn är et helt ok för mig, dock är jag ju julaftonsbarn själv så helst vill jag ju fira barnet ngn annan månad...men som sagt tidigare, hela släkten fyller ju i dec så varför inte mitt barn också? HIHI! Vi får se, inga pauser för oss iaf!
EGO: Har tagit ett test idag men det var neg som väntat, har ju BIM torsdag så det kan ju vara för tidigt...men blir galen på den här värken och dom ömma brösten! PUST! Fick allt bekänna detta för sambon som blev galen för attt jag inte sagt ngt tidigare i veckan, hihi. Men känns som om man inte vill ge honom förhoppningar, men det är ju dumt för han har ju samma förhoppningar som jag! Har lovat att bli mer meddelsam, hihi!
SÅ det bara måste vara en av två möjliga...antingen blir det +, vilket man nästan inte kan hoppas på...eller så blir det en sjuhelsikes mens som kommer däcka mig totalt...skulle ju vara just fint när jag sagt att ajg blir glad om jag får DET, HAHA! Har iaf en hel hög med testlagrets så några tester till kanske det blir innan torsdag...om det inte mattas av här!