Jojjo77 skrev 2011-02-11 08:12:45 följande:
Låter ju helt klart som om du har ngt på G!!! Hoppas för dig också!
Jag tror att man omedvetet tänker som du gör när det gäller grejer som hundköp, resor etc, för att man tänker sig en bebis snart. Men, det varkar ju kunna ta tid, så jag tykcer man ska försöka att köra på som vanligt i så stort utsträckning som möjligt. Börja spana runt på hund och besök kennlar och ställ in dig på att ni ska ha en hund till, då kommer garanterat plusset tror jag

Vad har ni för hund och vad vill ni skaffa? Vi har tyvärr inga djur pga att mannen är allergisk, men jag är uppvuxen med katt, hund kanin, hamster osv. Hundar tillhör mitt favorithusdjur.
Jo man tänker väl så här...jaja, får fundera helt enkelt! Lite valpsjuk är jag allt men det är stort steg att gå från två till tre hundar!! Och som svar på frågan har jag slädhundar, där av mitt nick, hihi! Den ena doggen har trasiga leder så jag behöver en till för att få till tvåspann...och sambon vill också ha eget spann...ojoj...jaja, vi får se! En sak i tagen! Ingen valpis fören till sommaren oavsett, slyngeln behöver bli liiiiite äldre först!
Vill absolut inte att livet ska bli på paus pga av barn...har en väninna som är precis som innan MED barn, hon är min idol!!! SÅ ser jag det med, barn är ett ytterligare tillägg i familjen bara...har ju 4 djur och en sambo sedan innan så ja.,.tillskott helt klart