Inlägg från: Polarlantis |Visa alla inlägg
  • Polarlantis

Vi över 30 som längtar efter första barnet

ceke skrev 2011-03-14 09:35:52 följande:
    Marre och Polarlantis: Härligt att se er i gravidlistan! Hoppas såklart på att göra er sällskap under våren...

Här har mensen och spottingsarna ÄNTLIGEN tagit slut.. tror jag.. Helt gudomligt skönt! Och så ska jag iväg på utbildning tis-tors, på tjejkväll på torskväll och detta betyder att vi kommer va alldeles lagom jättesugna på sex lagom till helgen och ÄL är på sön-mån om den kommer som den ska!

Hmm.. sitter o väntar på en brandskyddskontroll av huset som ska va ngn gång under förmiddagen.. och har i a f passat på att dammsuga, damma, tvätta och diska.. så nu är det städat i a f Alltid nåt!

Undrar om jag får reda på provsvaren redan idag... eller om det blir nästa vecka... Denna vecka skulle läkaren va borta, förutom idag, men troligtvis hinner ju svaren inte komma idag. Spännande!
    JAAAA! klart du ska hänga på in i den andra tråden...så som alla andra här! Hoppas dom ringer dig snart med svar ! Härlig plan för veckan måste jag säga, kör hårt! Känns som om den här månaden var så mycket bättre för dig, håller tummar och tassar!!!
  • Polarlantis

WIII!! Spännande här nu ju!!! Håller tummar och tassar för er!

EGO: sjukelisjuk fortfarande...antar också att jag fick bacillen för att det är annat som bor i min kropp just nu...är ju aldrig dålig annars! Känns lite sådär med feber...ska ju inte vara så bra när det är tidigt i graviditeten heller...men vad ska man GÖRA??? Blir man sjuk så blir man...och så får vi hoppas på det bästa!

• Polarlantis

Frk Svår: stor lycka till idag, det kommer säkert gå bra!!!
    Millan 75: sexa iväg, tror också det går kanon nu!

Jojjo55: härligt att det gick så fort!!

Ceke: ligg i för allt ni är värda nu! Heja heja !!!

• Polarlantis
    {#emotions_dlg.flower}Lavendia: HURRA FÖR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {#emotions_dlg.flower}
    Så himla underbart! Så glad jag bev!!!
  • Polarlantis

Ush så jobbiga och okänsliga folk är som ni har runt er! FY! Massor med pepp till er alla och jag håller tummarna stenhårt!

• Polarlantis
    simtim skrev 2011-04-11 23:08:29 följande:
    BIM idag. Och jag har känt mig helt normal som vanligt hela veckan. Men nu känner jag mig allt annat än normal...bara för att jag känner efter hela tiden... Fast egentligen känns det nog faktiskt inget alls ännu. Tack för alla fina grattis
    WIIII! Jättegrattis till dig!!!
  • Polarlantis
    frifantasi skrev 2011-04-17 19:44:49 följande:
    Precis hemkommen fr Paris o slänger mig in på FL för att se hur ni haft det o om ngnplussat, grattis Ansi!!!
    Håller för övrigt med övriga talare att det är fint m denna tråd och gravidtråden för att stöta o blöta saker som kan kännas att man tjatar om m vänner som inte är i samma sits. Blev ex lite ledsen tidigare iveckan när jag hamnade i diskussion m en kompis om KUB och kände att jag var tvungen att försvara vårt val av KUB för henne :( det är väl allas ensak och ska väl inte behöva anlita försvarsadvokat för den skull!! Här inne blir det aldrig påhopp av sånt slag utan bara stöttande ord och egna tankar. Ni är fina ni! Kram till alla!
    Hur var Paris? Ska ju åka om ett par veckor, så har du ngt tips så är jag idel öra Glad

Jobbigt med att vara tvungen att försvara KUB och så...vi ahr valt att bara berätta för två personer till efteråt...för vi orkar inte ta diskussionen. Men det ÄR ju vart pars eget beslut liksom! Så jag håller med, tack alla här och i gravuidtråden som man kan PRATA med Glad
Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet