Polarlantis skrev 2011-02-16 06:43:15 följande:
Tja...här har mensvärken börjat dyka upp lite för mycket så jag tror nog det blir mens och inget + för mig... Men har sagt det innan, en riktig mens hade också suttit fint som bevis på att allt funkar iaf...hmmm... BIM imorgon så säkert får jag hållas på sträckbänken ett tag till... Väldigt jobbigt att ha värk från ÄL till BIM...hoppas det inte är det nya "normala" för mig!
Ja det är ju helt sjkt att man kan spendera ALL tid med att tänka på detta, hur hände det? Jag som alrig varit så speciellt intresserad av barn är nu helt stirrig! PUST! Sedan har jag min kompis som är gravid och så oansvarig och opäläst med en sambo som tycker att livet kommer upphöra så snart bäbsisen kommer...liiiite svårt att hålla huvudet kallt i det läget känner jag! PUST IGEN! Har alltid hatat att vara i centrum men nu >VILL jag vara det och då funkar det inte...TRIPPELPUST!
Saftochbulle: lyd din kropp, ät chips 
Inna: grattis till att allt ser bra ut! Jättekul att du är kvar lite i tråden!
Jojjo55: hur går det???
Zaila: Hur går det???
Håller tummarna för er alla!!!
Ha,ha, skulle jag lyda min kropp jämt skulle jag vara stor som ett hus ;) Var snäll mot den och bjöd den på en chokladbit i eftermiddags, så nu får den hålla sig på mattan ett tag...
Låter grymt spännande med dina känningar om det nu är mens eller nåt annat.