Vi över 30 som längtar efter första barnet
så kollar hon runt här o sen säger hon att det är fångarna på fortet som hon vill titta på, ok säger jag.. vill hon kolla på det framför filmen så får hon göra det.. men hon har inte mkt koll på vad som hände på tvn för hon satt o kollade FL hela tiden..
så när fångarna var slut så frågade jag om hon ville titta klart på filmen, men det kunde vi göra en annan dag ist..
ok, men jag går o lägger mig sa jag då.. då passade det väldigt bra att mysa helt plötsligt.. hon sa att jag inte hade gjort nå försök eller tagit på henne.. vilket jag hade gjort, men tydligen så hade hon inte ens reflekterat det överhuvetaget..
men men, hon kommer nog skriva något o kommentera mitt inlägg här ganska snart misstänker jag..
tur att det är brukar vara så här iaf.. för här blir inga barn gjorda..
men ni kan väl försöka hålla CEKE borta mellan varven iaf så vi kan mysa lite.. så hon inte bara myser ihop med er,, men ni får gärna ta snakket med ÄL, RUL o VUL mm.. för då slipper jag det pratet..
trevlig kväll på er alla..
PS hoppas ingen märkte att CEKE är min fru.. för det var verkligen inte meningen..
natti natti

Hoppas hoppas att det fortsätter så här!! Är dock toknervös varje gång jag ska gå på toa. Kommer ju att bryta ihop om de kommer även denna månad...
Vi har inte bestämt taktik ännu. Vi har kört alla känns det som. Varannan dag, varje dag, fler gånger om dagen osv.Finns så många myter så vi vet inte vad vi ska tro, alla säger olika om vad som är bäst. Vi kommer köra ÄL-tester i alla fall. Känns skönt att ha lite koll.