Vi över 30 som längtar efter första barnet

Pingla: Härligt med utsla på ÄL-testet! Bara att fortsätta att köra på några dagar till 
Essalady: Hoppas du har rätt... så skumt.. när jag torkar utanpå syns inte nåt.. när jag känner bara en aning inanför (alt gör det med papperet) blir det lite småbrunt. DET känner jag inte igen.. Som sagt.. ska försöka låta bli att göra så mer och se vad som händer imorgon..
Din höst med mat och motion låter skrämmande lik min.. Hmm.. hade en viktresa för ca 2 år sen o gick ner 17 kg mha viktklubb.se. Bra grej, kan rekommenderas!!
Och har varit väldigt duktig med mat o kost även efter det.. men den här hösten.. tja.. den har gått utför! Som tur är vet jag på ett ungefär hur mkt jag kan äta även om det är onyttig mat för att inte gå upp så mkt i vikt.. Så det är bara typ 3 kg som fastnat´. altid nåt! Dock en del muskler som försvunnit o bytts ut mot fett, så det känns mer än det syns!...Men nu jäklar börjar jag känna mig frisk och är otroligt peppad för att komma igång igen! Köpte innan jul ett tränignskort på bad o gymanläggningen, så de dagar jag börjar jobba vid lunch tänker jag åka in till stan med Kekke o ha sådana där härliga förmiddagar med en stund på crosstrainern, lite styrketräning och så 30 min simning på det och sen bastu och bubbel! Ser fram emot det! och japp! Jag ska också i bikinin till sommaren, men hoppas ju på att istället för en platt mage ha en fint rund en
Kämpa2008: Välkommen hit
Här är det många härliga tjejer som är pratsugna o som stöttar varandra i denna vånda!
Jaha, då var det igång igen med spottings. Skit också. Har ringt till KK och sjuksköterskan sa att det är jättevanligt att man fortsätter spotta lite under första kuren... men jag fick en telefontid med en läkare (en annan då hon jag träffade sist har semester) i eftermiddag. Det va ju läkaren som sa att jag skulle höra av mig om jag började spotta trots kuren.
En stor stor SUCK 

ni blir ju galna på mitt tjat om spottings.. men jag fattar verkligen inte. Hade de liksom varit som de brukar hade jag ju liksom förstått mer... Men nu är de annorlunda.. Vilket de kanske borde va då jag käkar progesteron.. Men ahhh, kunde ju inte låta bli att känna lite nu heller.. och då kom det en RÖD liten liten liten klump. DET har aldrig hänt tidigare.. de brukar ju va mörkbruna och rätt mkt. Hmmm... Men däremot blir det ljusbrunt på pappret, så nu märks det ju oavsett känneri eller inte..
Ja ärligt.. kan sitta o stirra på en massa olika kurvor i det oändliga. Haha..
Tycker inte du är tjatig alls ju!