Vi över 30 som längtar efter första barnet
Hej på er! Oj va mycket som skrivits idag!!
FrkSvår: Hej och välkommen! Ditt inlägg om att du känner att det är nåt som är fel och att din man tycker att du nojjar dig för mkt hade jag kunnat skrivit
här har du en jämlike
Irmelie: Hehe, du har helt rätt i att jag heter Cecilia
Spännande att vi träffades i din dröm! Vem vet, vi kanske känner varann
I så många städer som jag bott och pluggat i så vet man aldrig!
På tal om värktabletter kör jag numer enbart på alvedon. Allt annat går bort!
Polarlantis: Ta ett test, bara för att inte behöva fundera.. ibland är det skönt att få ett svar.. så tyckte jag idag i a f.. Även om det inte är det roligaste svar, men ändå. Skönt att slippa gå o ha falska förhoppningar... Haha.. i min kalender står små citat för varje vecka. Denna veckas citat är " Fakta upphör inte att existera bara för att man inte bryr sig om dem" av Aldous Huxley.
Nu jäklar tjejer, ska här testas grejer inför nästa cykel. Gick in på en hälsokostbutik tidigare idag. Tjejen där frågade hur hon kunde hjälpa mig. jag svarade "gör vad som helst, bara du gör mig gravid". Hon va rätt kul, så vi skrattade gott åt det hela. Hur som, så kom jag därifrån med B6 vitamin 250 mg/tablett samt nattljusolja. Det sistnämda ska tydligen va bra för hormonbalansen i kroppen samt för huden. Nåja.. om det nu inte hjälper mot spottings, så kanske min hud blir mindre torr i a f!
Nu fundarar jag på att faktiskt ringa och beställa en tid för akupunktur också. Varför inte göra allt som går och inte går för att hjälpa kroppen på traven.. och förhoppningsvis slippa titthålsop senare i vår! Och bli gravid såklart...
Tjohopp! Är på rätt bra humör idag faktiskt trots allt. har umgåtts med en vän och hennes underbara lilla pojk på 1,5 år också, vilket va en riktigt höjdare