Vi över 30 som längtar efter första barnet
Åh nej...nu har jag blivit "familjerapad"
Så går det när man går ut till köket en sväng!
Åh nej...nu har jag blivit "familjerapad"
Så går det när man går ut till köket en sväng!
Kia78: Antar att det är rätt nevöst innan ni får svaren! Skulle i a f jag tycka.... Hoppas ni får bra svar! Eller om inte annat bra hjälp...
Jojjo: Du är i gott sällskap här inne. Bara att gnälla på
och ta nya tag imorgon.. Kram!
Essa: Kan det inte va en "fästdipp" då? Får se vad tempen säger imorrn ju
Längtan: Bra taktik ju! Önskar jag va lika iskall som du! jag har kommit in i nåt "testar gärna för tidigt för att inte börja hoppas-tänk" 
Det är SÅÅÅÅ skönt att va utan trosskydd/binda/tampong!!! Åhhh va jag ska njuta av detta fram tills nästa helg typ... antar jag. Vågar inte hoppas på nåt annat...
Akupunkturen är avbokad i a f . Får skjuta den på framtiden... blir för dyrt... och behöver nog nya vitvaror rätt omgående/snart.. men min kära man är inte sååå sugen på rustplaner! I o f sig är det väl jag som kommer göra typ allt... så hurrni, hjälp mig att rösta fram en köksrenoveringsstart!!!
nattljusoljan är också avslutad. har lärt mig att det inte är bra alls om man har endometrios.. vilket jag ju kanske har.. så verkar dumt att ta nåt som kan förvärra det! Såååå, nu är vi tillbaka till extra b6 (iofs nytt för denna cykel) och provera...
Essa: Nejdå, så långt ner behöver den inte alls gå! Och visst är du på 8:e dagen efter ÄL? Det vore ju rätt fint med en liten dipp nu eg ju
Håller tummarna för att tempen stiger igen imorrn och håller sig där uppe eller högre sen i typ 9 månader! Och hade du 36.1 innan ÄL, så är du ju gott och väl på det lugna på högre tempar.. så inte behöver du börja oroa dig än heller... Men det ÄÄÄÄRRR lite nervpåfrestande att följa tempen varje morgon.. lätt att tolka in saker alldeles för tidigt.
Kom ihåg att se skogen, inte enskilda träd i tempandet! (lättare sagt än gjort, jag veeeet!)
Längtan: Japp, GRYMT skönt, även om det bara är för en dryg vecka!! Nu ska det mysduschas och sexas till lite! SOM jag längtat
frifantasi: Min erfarnehet är att strecken förblir desamma som under avläsningstiden.. så ÄL är definitivt på väg!. Lika bra att ni sexar på
FruKM: Tror att du plussat? Det är ju ett superplus! Grattis!!!