• ceke

Vi över 30 som längtar efter första barnet

frifantasi skrev 2011-01-16 17:21:08 följande:
    Det låter ju topp om mensen blir lite mindre riklig med den där Proveran, hoppas du blir spottingfri också nästa månad då!
    Härligt sätt att se det hela på
  • ceke

Okidoki! Då var det nog en gammal lista i omlopp så.. feb är det som gäller! HUr går det för alla morgondagens BIM:are?

{#emotions_dlg.flower} Solig  BIM Vi som längtar...  Baby {#emotions_dlg.flower}

{#emotions_dlg.flower} Januari Skål  {#emotions_dlg.flower}
    17 -- Längtan81 ÄL 3-4 jan (12:e försöket)
    17 -- Kia78 ÄL 2-4 jan (9:e försöket)
    17 -- Pingla77 ÄL 1-4 jan (8:e försöket)
    17 -- Uppsara ÄL 4/1
    17 -- AnnJan ÄL 2 jan (2:a försöket)
    19 -- Millan75 ÄL ca 4 januari (försök nr 3 )
    20 -- Jojjo55 ÄL 6 jan (försök nr 3)
    20 -- annvian ÄL 4-5 jan (försök nr 3)
    22 -- Zalia ÄL 11 jan  (3:e försöket)
    24 -- Essalady ÄL 10 jan (försök nr 6)
    24 -- Gris78 ÄL 10 jan (försök nr 5)
    26 -- Polarlantis ÄL 12 jan (andra försöket)
    27 -- SannaK    ÄL 12 jan (9:e försöket, ett MF)
    27 -- Ansi30 ÄL ÄL 12 jan (10e försöket)
    27 -- mumwannaB ÄL 11 jan (21a försöket)
    27 -- Fröken Ellen ÄL 13 jan (9:e försöket)
    29 -- Daniela01 ÄL 15 jan 
    29 -- Lavendia ÄL 15 jan (7:e försöket efter MF i v. 11)

Katt Februari {#emotions_dlg.flower}
    3-4 -- MariaF79  ÄL ~21 jan (försök nr 5)
    4 -- Längtan1980 ÄL 21 jan (7:e försöket)
    6 -- Kaprifolen1979 ÄL ca 22 jan (försök nr 2)
    6- - Finlandssvenskan ÄL 23 jan( 4:e försöket)
    8-- Saftochbulle ÄL 25 jan (försök nr 8)
    10 -- Ceke ÄL 26 jan (försök 8, 2 månaden med provera under lutealfasen)
    12 -- simtim ÄL ~29 jan (sjunde försöket)
    23 -- Irmelie  ÄL  9 feb (MA på 3:e försöket, 2:a försöket efter MA)

Plus GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET Gravid
    Mallanis: BF 7 juni 2011. (Försökt ca ett år ett ma och mf på vägen.) 
    Drömmen om Elin: BF 23 juni 2011
    MD77:  BF 9 juli 2011 (Bestämde mig för ca 5 månader sen, lyckades på 3:e försöket)
    Rosavit:  BF 11 juli (Tredje försöket)
    Inna: BF augusti (5:e försöket)
    Astrogirl: BF 4 sept 2011 (11 försöket)
    änglabitch: BF 10 sept 2011 (3:e försöket)
    Sanna77: BF 13 sept (försök nr 4)

• ceke
    Kekke skrev 2011-01-16 20:46:51 följande:
    jojjo: lite så är det juh.. vem bryr sig.. det är juh inte det viktigaste,.. men det är härligt..
    Puss på dig. Du som alltid är så mån om mig på den fronten Hjärta
  • ceke
    Saftmedbulle skrev 2011-01-17 16:52:11 följande:
    Wiii!
    Nå...? Plus? Någon? Håller alla tummarna jag har!

Ego: Här har tanten lämnat skutan och ÄL inväntas...suck. Bra att ha träningen att fokusera på så man inte blir helt insnöad i verkstaden. Ska nog försöka förföra mannen ikväll, så hans simmare får träna lite ;) Annan sorts träning än den jag menade förut...
    Då ligger vi exakt lika Slut på sattyget idag och nu får nog Kekke passa sig. hihi

Här är det massiv tränignsvärk efter 7 km längdskidor i lördags. Satan i gatan va otränad jag blivit. Och uschaimig.. hittade ett nytt batteri att stoppa i vågen i morse. Morr!!!! Här ska tränas...
  • ceke

Pingla: Skratt! Jodå, jag skrattar också.. eller gråter kanske snarare... varje gång jag ska röra bena Haha, har fått höra att jag ser ut som att jag inte kan va en dag under 80 idag med tanke på mitt gångmönster

Gris: Den dag jag får ut Kekke i spåren ska skrivas in i historieböckerna!!! Men man vet ju aldrig om vi skulle få en eller två knoddar nån gång i världen Haha.. Min kära har en förmåta att göra mkt han inte gillar för att han tycker det är nåt barn ska få med sig här i livet Som ett ex är han fantastiskt duktig på att äta sallad... men enbart när det är barn som ska luras i sallad!

Pingla igen: Låter ju onekligen spännande det där... tror tanten håller sig borta från dig!

Själv har jag min första spottings och blödningsfria dag på EEEEVVVIIIGGGHEEEETEEER! Så ljuvligt att slippa trosskydd och sånt aber
    Tyvärr har jag bokat av vidare akupunktur dock.. verkar som att det kommer en köksrenovering ivägen för sådana dyra lyxplaner... Nåja.. Vore inte dumt med en spis med stor fungerande platta och en diskmaskin som faktiskt diskar rent samt ett nytt fräscht kök! Får se bara när jag drar igång med projektet.. eller snarare när Kekke slutar sucka om mina planer och går med på det

• ceke

Jojjo: det fina med längdskidor är att det liksom "sitter i ryggmärgen"! jag började åka lite förrförra vintern och då var det nog 15 år sedan senast.. Men det gick finfint! Och tja.. 7 km bums... jag har liksom lite svårt att göra saker på en LAGOM nivå. Ärligt har jag nog aldrig lärt mig vad det ordet betyder Är bara glad att jag itne fick för mig att ta milen på en gång! Hahaha... då skulle jag inte kunna gå på en vecka!

Får se om vi ska hitta på nån middag strax.. sen får nog Kekke passa sig om han inte vill bli påhoppad av en sexsugen fruga!

• ceke

Härligt uttryck med ovanligt ogravid Får se vad det betyder!

Hehe.. ingen ryggmärg. Låter spännande Längdskidor är riktigt skön motion i a f... bara man itne glömmer att sätta på skavsårsplåster innan...

• ceke

Millan: ajaj, fuktskador går bort! Tror vi kan använda de flesta av de gamla stommarna, men in med några nya, bort med några andra, nya luckor, kakel, bänkskivor, lådor, diskbänk o vitvaror... och golv. Hehe..

Sitt du kvar o ta det lugnt och låt honom plocka ur Det går så fort så!

Om äl va försenad så kommer även BIM va det med lika mycket.. så det är nog värt att ha med i beräkningen!

själv har jag fått hem nya stickor från testlagret.. så nu ser det verkligen ut som att jag är en testnarkoman av stora mått! Men de hade ju en kampanj som gjorde att det va billigare att få hem en hel massa gravtest än bara nåt enda på apoteket... och ÄL-testen va slut... så nu jäklar kan här testas. Haha! Nästan en vecka kvar innan ÄL-testen åker fram dock

• ceke
    Kaprifolen skrev 2011-01-17 21:26:51 följande:

Ni som kör med ÄL-test, hur långt innan beräknad ÄL börjar ni testa?

På tok för tidigt
  • ceke

måste bara säga att det inte finns någon som är så underbar på alla sätt som kekke.
    både i och utanför sängen  :)

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet