Vi över 30 som längtar efter första barnet
Ernlia: Det låter ju super att strecket blev så starkt!
Försök våga lita på att det är att pyret växer och frodas där inne!
Barnvagnar har jag faktiskt inte börjat googla.. det får nog komma den eventuella framtida dag som det kommer ett plus på stickan..
Ego. japp.. då har det hänt.. Satt med min förra arbetsgrupp och fikade.. har mensvärk så att det typ gör ont att ens sitta på en stol.. och en STÖRTFLOD som väntat.. gick till apoteket för att köpa CykloF, men de tyckte jag skulle ringa gyn o få utskrivet istället. Så så fick det bli.. Nåja.. vi satt där o fikade o de såg ju att jag hade ont. jag sa att jag hade mensvärk. Då frågar den ena om det inte är dags för min mens att försvinna en massa månader snart.. och den andra att "min mensvärk blev bättre o bättre för varje barn jag fått, så skaffa barn så blir det bättre sen". Jag svarade att "jo, om man kan få barn så"... Japp. Detta är två jättefina kollegor som känner mig bra.. Så inte kunde jag dölja att tårarna satt i ögonvrån heller.. Båda bad så mkt om ursäkt då de såg att jag blev ledsen och så pratade vi lite om det sen. Fint samtal. Men jaha.. då var den här dagen gråtmild då.. för humöret åkte liksom ner i fotsulorna.
SUCK

BIM Vi som längtar...
Februari
GRAVIDA MED FÖRSTA BARNET