Hejsan,
Igår var strecket på ÄL-stickan aningens starkare än det är om jag inte har äl. Imorse testade jag igen och då var det ytterligare lite starkare, nu ikväll är det nästan lika starkt som testlinjen. Jag brukar inte ha så lång stegringstid. Vi sexade på igår kväll och tänkte göra det imorgon bitti också, då borde vi väl ha täckt upp tiden? Eller ska man köra på tisdag också?
Vi är nästan samkörda Saftis! När har du bim? hmm..kan jag iofs gå tillbaka till listan och kolla.
Vi har haft en fantastisk dag ute i solen och klättrat! Lite blåsigt kanske, men det får man ta! Nu har jag laddat batterierna inför veckan.
Marsflickan: Det räcker nog om du äter en vanlig dos folsyra! Anledningen till att jag gör det är att jag blev gravid tidigare och hade ett foster med Downs syndrom. Det finns studier som pekar mot att fler mödrar med barn med DS har en störd folsyrametabolism, dvs. kan inte tillgodogöra sig en normal dos folsyra. Jag tror inte det är helt bevisat att det stämmer än. Om jag har det vet jag inte, men min läkare skrev ut folsyran ändå. Hon sa att det ändå inte skadar att ta en hög dos.
Millan