• mallanis

Vi över 30 som längtar efter första barnet

Finns det fler som är över 30 som försöker få ert första barn?
    Här kan vi som längtar efter att få pluss på stickan och äntligen få en knodd och titeln förälder prata!

Kanske har ni precis upptäckt att den berömda klockan gör sig påmind eller så har ni försökt ett tag och vägen dit kanske inte var så spikrak som man hade hoppats på.

Vill ni göra sällskap? Diskutera smått som stort och peppa varandra tills vi förhoppningsvis sitter där med en liten i famnen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-04 12:31
    Fortsättningstråd för oss 30+ are som plussat, här kan vi fortsätta babbla:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m56466903.html

• Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet
  • Frk Svår
    Kekke skrev 2011-01-24 19:39:23 följande:
    man ska inte ha en crap phone..
    Nä, våga vägra iPhone
  • Kekke
    Frk Svår skrev 2011-01-24 19:42:31 följande:
    Nä, våga vägra iPhone
    skulle vägra skaffa en sån skittelefon.
    har en htc, hur bra som helst..
  • Frk Svår
    Kekke skrev 2011-01-24 19:46:04 följande:
    skulle vägra skaffa en sån skittelefon.
    har en htc, hur bra som helst..
    Nej nej, SE ska det vara!
  • L Maria

Grattis Daniela! Så himla roligt att få ett sådant besked efter två års försök!!! {#emotions_dlg.flower}

• AMC80
    Kekke skrev 2011-01-24 17:59:41 följande:
    spelet låter som förspelet. vi har det men jag är ingen fanatiker av det. då är lappar som vi gjorde mkt mer spännande och så blir det mer personligt. ceke kan säkert berätta lite om vad vi hade. kanske kan glädja någon.
    Nä monogamy heter vårt. Jag tycker att det är bra (och maken med), men det där med egna lappar får jag allt ta och tänka över. Är ju skitsmart.
  • Lavendia

Åh stort, varmt grattis Daniella!! Åh va glad jag blir!! Också tårögd.. kämpat så länge och så ett plus. Det ger hopp!!!!!!Hjärta

Annsi: känner nästan identiskt likadant som dig. Märkligt! det enda tillägget jag har är håll. Känns också annorunda värk och den är högre upp än vanligt. Inte lika ont i brösten som jag brukar men de ömmar. BIM på lördag.

• Kekke

vi kan lägga ut några lappar så får ni se hur vi tänkte.. kan göra det efter att mamma har åkt härifrån..
    kanske inte behöver lägga upp lappar som det står en massa saker på då..

men det blir väl en dusch först sen skall det liggas säger ceke..

• ceke

Daniela: Ett stort stort grattis! Va underbart att läsa att ni som kämpat så länge fick ert plus till slut! Hoppas att allt går som det ska nu! !

• Ansi30

Daniela01: Faaaasiken vad roligt! Grattis i massa lass!

Och SannaK, det där låter ju onekligen som något som kan ge plus

Själv fick jag under tidiga kvällen den mkt tydliga inför-mens-huvudvärken och nu har det så smått börjat blöda.
    Så jag tar och flyttar mig i listan.

Den är månaden kör vi utan äl-test. Vi planerar att köra varannan dag med början direkt efter mens och sen fram till nästa mens...så håll i hatten

Svar på tråden Vi över 30 som längtar efter första barnet