Jojjo77 skrev 2011-05-03 18:15:23 följande:
Tack

detsamma!
Ja, det är väl så folk kan uppfatta en om man gör en total sneflipp på jobbet

Jag har tagit en varm dusch nu, blev ju vinter igen, och ska nu krypa ner i sängen och läsa lite tänkte jag. Man får hoppas att man vaknar till en bättre dag imorgon. Har också bokat in en helkroppsmassage i slutet av veckan. Har socker och kolhydratstopp, så man får unna sig annat.
Hoppas det känns bättre för dig imorgon. Kan det vara gravidhormoner månne som spökar redan?

Då får de kanske akta sig på jobbet!
Kram kram
Ja folk undrade nog lite när jag satt och muttrade i mitt hörn och inte ville prata med någon! Ah va gott, själva har jag slappat i soffan hela kvällen, är så fruktansvärt varm på kvällarna och nätterna, inte så jag svettas utan mer som om att jag har feber. Vet ju att tempen höjs lite vid graviditet men va fasan karln kan inte ligga bredvid mig på natten utan att dö av värmeslag.
Oh gud va gott med helkroppsmassage! Det hade inte varit någe fel! Det är perfekt att unna sig nu inför våren och sommaren, väcka kroppen till liv!
Ja det känns redan bättre och så ska jag ju på första besök med BM så man får prata av sig lite, kan nog ev vara gravidhormonerna som spökar, är ju jätte känslig och skulle kunna gråta till allt
Har du några planer på när du ska testa efter ÄL nu då?
Näe nu blir att gå och lägga sig tidigt idag så kanske jag orkar med hela dagen imorgon utan att få några utbrott! Natti natti
Kram kram