Vi över 30 som längtar efter första barnet
Det kanske är vårtröttheten då! Och det blandat med gravid tröttheten! Kan ju inte bli bättre
Funderade på att käka några duroferon men jag väntar tills på tisdag så får vi se vad läkaren säger.Hmm konstigt det där med ÄL. Jag trodde jag hade en 30 dagars cykel men ja, hur kan jag veta det efter en mens. Det är bara att köra på och testa. Jag körde ju en helmånad typ efter jag slutat med pillren och fick inte ett enda utslag. Sen förra månaden så såg jag tydligt höjningen men då tetade jag 2 ggr per dag under de dagar jag trodde jag skulle ha ÄL.
(Blir ju avbruten när jag skriver hela tiden av att karln ska ha hjälp med ormarna!!) Hur som helst. Förmodlgen så har jag en väldigt kort höjning och missade den kanske den månaden jag inte fick något utslag. Har du testat att köra på morgon och kväll? Btw jag har 21 ÄL stickor från Billiga tester om du vill ha?

Hoppas på att du får utslag snart!!! *lyckokramar och slänger in lite gravid baciller med*
För snart har du med ett stort plus!
Ah usch nej spindlar är inte min grej heller. Vi har Kungspyton och det är inte alls farliga, har dock en hon som är lite bitsk! Men det är väl typiskt kvinnosläktet hos alla arter kanske haha
usch usch usch....
Så blir väl nästa vecka när de hört av sig seeeegt!