• Fidelis ad urnam

Beställde COCA COLA fick Freeway cola!

Då både jag och maken är krassliga beställde vi idag hem mat från PizzaOnline.
    Maken beställde kebabtallrik och jag en kebabsallad och till det hela beställde vi en 1,5 liter coca cola, för 25 kronor.
    Nu när maten kom stod budet där med en freeway cola i handen!
    När jag ifrågasatte sa han att han bara levererar och de svarar inte på ställer vi beställde ifrån.
    25 kr för en äcklig jävla cola som bara kommer slängas bort.

Om det står coca cola så ska de också leverera coca cola och inte något billigt, äckligt substitut!

• Svar på tråden Beställde COCA COLA fick Freeway cola!
  • viochjag

haha var glad för att du fick 1.5 l. själv fickman 0.5 för det priset. Snopet

• Trynträ
    viochjag skrev 2010-09-06 15:30:02 följande:
    haha var glad för att du fick 1.5 l. själv fickman 0.5 för det priset. Snopet
    Freeway colan är väl på hela 2 liter.
  • Fidelis ad urnam
    Trynträ skrev 2010-09-06 15:46:43 följande:
    Freeway colan är väl på hela 2 liter.
    WOW, fick jag 2 liter cola substitut för  samma pris som 1.5 liter äkta coca cola? :-O
  • Trynträ
    Fidelis ad urnam skrev 2010-09-06 15:49:43 följande:
    WOW, fick jag 2 liter cola substitut för  samma pris som 1.5 liter äkta coca cola? :-O
    Japp. Du fick en halvliter på köpet.
  • Fidelis ad urnam
    Trynträ skrev 2010-09-06 15:52:33 följande:
    Japp. Du fick en halvliter på köpet.
  • Fidelis ad urnam
    Trynträ skrev 2010-09-06 16:08:21 följande:
    Känns det bättre nu? Drömmer
    Skämsneeeee.
  • annlu748

Fy fan sådant är sjukt irriterande, coca cola är en sak och allt annat är något annat. 

Krya på er! 

• Azusephre

Grejen är ju den att man förväntar sig att man ska få Coca Cola, sen när det inte är det så blir man besviken för att man var sugen på Coca Cola när man beställde det och inte något annat! Sen att den kostade skjortan är en annan sak.

• HankyPanky

Förstår att du blev sur, det hade jag också blivit! Det är ju en principsak liksom.

Däremot hade jag innan denna tråden aldrig hört talas om Freeway cola Skrattande

Kan dricka dom flesta olika märkena, fast avskyr blasket man får på McDonalds och BK. Det är ju inte riktigt läsk ens!

Men annars var glad över att ni kan beställa hem mat sådär, i mina krokar finns inga ställen som har hemkörning Rynkar på näsan Här får man gott ta bilen och åka själv, fast då får man ju alltid den colan man vill ha Tungan ute

• Dripknot

I-landsproblem? *buhuuuu stackars er*

Släng ut den vidriga läsken ö h t och sluta misshandla era kroppar. Vanlig coca cola är fan inte ett dugg bättre än freeway cola. Skit som skit..

Fattar inte hur man kan dricka läsk alls. Det är ju vidrigt!

Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
  • Fidelis ad urnam
    Dripknot skrev 2010-09-07 10:41:47 följande:
    I-landsproblem? *buhuuuu stackars er*

Släng ut den vidriga läsken ö h t och sluta misshandla era kroppar. Vanlig coca cola är fan inte ett dugg bättre än freeway cola. Skit som skit..

Fattar inte hur man kan dricka läsk alls. Det är ju vidrigt!
    Var det inlägget det mest vettiga du kunde bidra med?
    Jag hoppas innerligt att du aldrig gnäller om någonting överhuvudtaget för det finns ALLTID de som har det sämre än dig, du lever trots allt i ett i-land.
  • GAGA

" Can I have a Coca-Cola Please? "
    " Is Pepsi ok?"
    " Is monopoly money ok?

• norgesessan

Gaga, ska jag fråga om nästa gång jag får den frågan
    Får byta ut till Sprite...

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Fidelis ad urnam
    GAGA skrev 2010-09-07 21:44:29 följande:
    " Can I have a Coca-Cola Please? "
    " Is Pepsi ok?"
    " Is monopoly money ok?
  • Dripknot
    Fidelis ad urnam skrev 2010-09-07 12:36:42 följande:
    Var det inlägget det mest vettiga du kunde bidra med?
    Jag hoppas innerligt att du aldrig gnäller om någonting överhuvudtaget för det finns ALLTID de som har det sämre än dig, du lever trots allt i ett i-land.
    Ja det var det mest vettiga jag hade att komma med just då.

Själv undviker jag att gnälla alls så gott det går, det blir inte bättre för att man gnäller. Jag har fått min dos av det hårda här i livet men nog är jag medveten om att det finns de som har det värre än jag.

Jag gör ändå så gott jag kan med de medel och den tid jag har. Du kanske ska vara glad att du fick cola alls och inte schweppes grape tonic?

;)
    Det krävs inte mycket av kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
Svar på tråden Beställde COCA COLA fick Freeway cola!