• Fidelis ad urnam

Beställde COCA COLA fick Freeway cola!

Då både jag och maken är krassliga beställde vi idag hem mat från PizzaOnline.
    Maken beställde kebabtallrik och jag en kebabsallad och till det hela beställde vi en 1,5 liter coca cola, för 25 kronor.
    Nu när maten kom stod budet där med en freeway cola i handen!
    När jag ifrågasatte sa han att han bara levererar och de svarar inte på ställer vi beställde ifrån.
    25 kr för en äcklig jävla cola som bara kommer slängas bort.

Om det står coca cola så ska de också leverera coca cola och inte något billigt, äckligt substitut!

• Svar på tråden Beställde COCA COLA fick Freeway cola!
  • Fidelis ad urnam
    kalin skrev 2010-09-05 14:58:00 följande:
    asch det ar val samma skit..
    1. Nej det är det inte
    2. Det är en viss prisskillnad mellan de olika dryckerna
    3. Jag beställde inte något dåligt substitut utan jag beställde och betalade för coca cola.
  • Trynträ
    jaghopparhögt skrev 2010-09-05 14:49:07 följande:
    De smakar ju helt olika.
    Förvisso men det är ju inget som säger att den dyraste alltid är den godaste.
  • Stinky

Fruktansvärt! Jag gråter blod för din skull, TS! Gråter

Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
  • Fidelis ad urnam
    Trynträ skrev 2010-09-05 15:01:13 följande:
    Förvisso men det är ju inget som säger att den dyraste alltid är den godaste.
    Absolut inte, men jag tycker att coca cola är den enda coladrycken som är god.
    Pepsi kan duga i brist på annat, men i övrigt är resten inte drickbart helt enkelt.
  • Fidelis ad urnam
    Stinky skrev 2010-09-05 15:02:04 följande:
    Fruktansvärt! Jag gråter blod för din skull, TS! Gråter
    Det borde du! Cool
  • MysTic PrincesS

Är man en van coca cola drickare så smakar andra color värre än huggorm. Dricker man inte läsk så ofta så duger väl vad som helst.

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Krafs
    Fidelis ad urnam skrev 2010-09-04 18:20:39 följande:
    Då både jag och maken är krassliga beställde vi idag hem mat från PizzaOnline.
    Maken beställde kebabtallrik och jag en kebabsallad och till det hela beställde vi en 1,5 liter coca cola, för 25 kronor.
    Nu när maten kom stod budet där med en freeway cola i handen!
    När jag ifrågasatte sa han att han bara levererar och de svarar inte på ställer vi beställde ifrån.
    25 kr för en äcklig jävla cola som bara kommer slängas bort.

Om det står coca cola så ska de också leverera coca cola och inte något billigt, äckligt substitut!
    Grät du jättejättemycket?

Testa att ringa pizzerian och förklara ditt problem, istället för att lipa om det på ett internetforum. Vad vill du att vi ska göra? Hålla med om att det är synd om dig och dina cola-problem? Njä.. 
  • Stinky
    Fidelis ad urnam skrev 2010-09-05 15:02:50 följande:
    Det borde du! Cool
    Allvarligt, så förstår jag dig faktiskt! Visserligen är det ett I-landsproblem, men fan förväntar sig en billig fulcola som kostar under tian på Lidl (som iofs smakar helt ok) för 25 kr, när det står att man ska få Coca-cola?

För övrigt så är Pepsi Max den godaste colan och Coca Cola Zero en god tvåa! Cool
    Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
  • Fidelis ad urnam

Ha nu i åtanke att jag inte på något vis är förbannad över detta eller lägger någon större tanke vid det förutom att jag skriver i denna tråd om det hela

Det är mycket principen som stör mig. Beställer jag en viss sak så är det just den saken jag ska få, så enkelt är det.

Svar på tråden Beställde COCA COLA fick Freeway cola!