• kleemann

H-kupa

hej ja undrar om det finns nån kvinna här med H-kupa eller störe.

• Svar på tråden H-kupa
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-09-10 14:38:20 följande:

Vad är bc?

troligtvis body contact
  • Rumpetroll
    Anonym skrev 2010-09-10 11:22:19 följande:
    Tycker synd om er kvinnor som har E eller större. Känner och har känt personer som har haft enormt stora och de lider oftast av ryggbesvär eller exem under brösten.

Om jag får välja så tycker jag C-kupa är den perfekta storleken. Perfekt att ta i. Stora, men inte för stora.
    Haha roligt att du tycker synd om oss med större bröst. Men förstår inte varför ^^

Jag har en 70G-H och Nä det tycker inte jag e stort och jag har inga besvär mer än eksem ibland när det är sommar.
  • redneck girl

förstår inte heller varför du tycker så synd om dom.själv hade jag kunnat skänka en liten liten tanke på de som inte har några alls.och c är ju inte stort alls.om vi nu ska börja prata så.....

Anonym skrev 2010-09-10 11:22:19 följande:
    Tycker synd om er kvinnor som har E eller större. Känner och har känt personer som har haft enormt stora och de lider oftast av ryggbesvär eller exem under brösten.

Om jag får välja så tycker jag C-kupa är den perfekta storleken. Perfekt att ta i. Stora, men inte för stora.
  • helloall

Är inte H-kupa typ skitstort?

Fatta vad roliga lekar man kan göra med de tuttarna :)

• redneck girl
    helloall skrev 2010-09-10 20:54:56 följande:
    Är inte H-kupa typ skitstort?

Fatta vad roliga lekar man kan göra med de tuttarna :)
    ja samma som man kan med en stor snopp;) typ...kanske...
  • helloall

Bröstknulla blir bättre med stor snopp?

• Edalia
    redneck girl skrev 2010-09-10 20:03:19 följande:
    förstår inte heller varför du tycker så synd om dom.själv hade jag kunnat skänka en liten liten tanke på de som inte har några alls.och c är ju inte stort alls.om vi nu ska börja prata så.....
    dom som tror sig ha c och tycker sig vara stora har nog helt enkelt för liten bh storlek , för jag har nämligen 70 C och dom är då långt ifrån stora , "små" tycker jag

men det är ju inte ett ovanligt fenomen att folk använder för liten bh storlek. dom flesta tittar rätt så pafft på mig om jag vågar mig påstå att ha den storlek jag har haha .
    men men.

fast nu efter barnet vet jag inte vad jag har. men b är iaf fortfarande trångt så c stämmer nog bra ännu
  • redneck girl
    helloall skrev 2010-09-10 21:06:37 följande:
    Bröstknulla blir bättre med stor snopp?
    tja,vad vet jag.men den syns ju bättre där i mellan i varje fall.
  • AleidaGuevara
    Edalia skrev 2010-09-10 21:06:53 följande:
    dom som tror sig ha c och tycker sig vara stora har nog helt enkelt för liten bh storlek , för jag har nämligen 70 C och dom är då långt ifrån stora , "små" tycker jag

men det är ju inte ett ovanligt fenomen att folk använder för liten bh storlek. dom flesta tittar rätt så pafft på mig om jag vågar mig påstå att ha den storlek jag har haha .
    men men.

fast nu efter barnet vet jag inte vad jag har. men b är iaf fortfarande trångt så c stämmer nog bra ännu
    Det beror på omkretsen. En C-kupa är nämligen inte densamma i 70 som i 90. Ju större omkrets - desto större kupa. Så nej, 70C är inte speciellt stort. Många kvinnor har ju, som du säger, fel bh-storlek också och tror att en c-kupa automatiskt är enorm.
    Jag har 75F och de är inte att jämföra med någon som har 90F, där kan man snacka bomber Tycker inte heller att man automatiskt behöver tycka synd om kvinnor med stor byst, alla har inte ont eller lider av dem.
  • Anonym (absolut)

Jag har 80 G-H kupa..

Svar på tråden H-kupa