Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Jag vill också komma.
Malla, Jag ska försöka planera bättre och inte ha en sovande Wilma när vi ska iväg
Jag tycker att vi borde ha klarat oss från flunsan som sambon har haft, men vem vet. Jag satsar i alla fall på Vaniljdrömmen på fredag
Sarah, kan inte på fredag då vi ska åka bort. Om du har tid imorgon så är jag på, annars får vi ta nån promenad nästa veckan istället!
Hej! Jag är också mamma i Umeå :) Bor på Tomtebo med min sambo och min son som blir 6 månader imorgon. Jag ser att ni nämnt öppna förskolan på Ålidhem och jag har funderat på att gå dit nån gång men skulle behöva lite sällskap för att komma mig dit tror jag. Hänger gärna på någon gång!
Är det förresten någon till här som bor på Tomtebo?
Halloj!
Har ni fortfarande tänkt er ivg på Öppnaförskolan idag?
Vi funderar isåfall på att följa med vi är friska men har fortfarande kvar den förbaskade hostan
Känner att vi verkligen behöver ut å träffa folk nu :P
Har ni tänkt gå dit? eller åker ni buss,bil eller något sådant?
Visst är det 13.30?
Glömde ju skriva Välkommen hit alla ni nya
Trevligt trevligt med lite fler mammor och barn :)
tuds: välkommen!
Jag kommer ta bilen till ÖF på ålidhem idag, William slutar tidigt så han kommer också med. Hoppas vi ses där!
Tuds: välkommen! Jag bor på tomtebo. Älvans väg. :)
Jag kommer idag till ÖF. Ska bli kul! Tänkt gå så många gånger men de har alltid kört ihop sig. Syns där! Lär väl se förvirrad men kommer ha en liten tjej med MKT hår. Det är vi! ;)
Välkommen tuds! Vi kommer också till ÖF idag. Ja jag har en liten kille (med en del hår :)) med mig. Ska bli kul att ses!
Tyvärr funkade det inte för oss idag hoppas ni fick kul på ÖF
Så får vi satsa på att följa med nästa gång ;)
Vad säger ni blir det fortfarande fika imorgon kl 13?