Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Här är vi också friska, bara tim som fortfarande har kvar lite rossel o hosta men nu vill vi verkligen ut o träffa lite folk efter att ha isolerat oss drygt en vecka. Vi är absolut med på fika imorgon :)
Det var kul att träffa flera av er på öppna förskolan idag!
Det blev lite mycket för Isak och han somnade som en stock i vagnen på väg hem. Jag får gå några fler gånger och socialträna honom lite 
Ellabay, fick du några foton där Isak var med? I så fall får du gärna skicka dem till mig.
Det blev lite mycket för Isak och han somnade som en stock i vagnen på väg hem. Jag får gå några fler gånger och socialträna honom lite 
Jag skippar fikat imorgon men hänger gärna med nästa gång! Jag har tänkt att baka i helgen så annars kan vi vara hos mig.
Funderar på om det är nån som kanske vill mötas för en promenad imorgon vid 11 tiden?
Hej fortfarande sugna på fika imorgon kl: 13 på vaniljdrömmen. Jag längtar då ska bli så kul o se er igen
Vi är fikasugna. Först trodde jag att Wilma hade feber igen, men jag hade lagt henne på golvet där det går en varmvattenledning. Hon blev ju kokhet stackarn. Förhoppningsvis var det bara därför hon var varm. Jag tycker vi har varit krassliga mest hela tiden efter jul. Jag siktar på att vi kommer imorgon.
Vi kommer också :)
Jag och Greta kommer också!
Alltså hur svårt ska det vara. Jag som var så sugen på att komma ut och träffa er, men Wilma bara sover och sover. Jag har plockat ur diskmaskinen och slamrat lite extra, men hon sover vidare. Få se om hon vaknar så jag hinner förbi en liten stund, men det verkar tveksamt. Det känns inte så kul att väcka henne när hon sover så hårt.