• lavender

Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!

Jag gjorde moderkaksprov i måndags pga höga siffror på KUB:en.

Det var en nervös väntan innan provet och är en nu en minst lika nervös väntan på provsvar, så nu undrar jag om det finns fler därute så vi kan vänta och tillsammans?

• Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!
  • LindaD
    Fick brev nu...VÅR POJK E FRISK <3 Lyckan e total..... Jätte tack för allt stöd!!!! Helt tagen denna oro!! 
  • WhifeM
    LindaD skrev 2013-09-12 13:41:55 följande:
    Fick brev nu...VÅR POJK E FRISK <3 Lyckan e total..... Jätte tack för allt stöd!!!! Helt tagen denna oro!! 

Ohhhh GRATTIS! Underbart! Se till o fira ordentligt!
  • LindaD
    WhifeM skrev 2013-09-12 13:54:34 följande:

Tack!!! Jaaa massa chockad!!! <3
  • LindaD
    WhifeM skrev 2013-09-12 13:54:34 följande:

Choklad skulle de stå ;)
  • mteriksson
    Härligt! Grattis! Lägg all oro åt sidan nu och bara njut! Fira lite ikväll också kanske??
  • LindaD
    mteriksson skrev 2013-09-12 14:03:11 följande:
    Härligt! Grattis! Lägg all oro åt sidan nu och bara njut! Fira lite ikväll också kanske??
    Bara två dagar sen ja gjorde provet så ska nog fira lugnt men fira absolut fy vilken härlig känsla när man vatt så orolig!
  • Sinni

LindaD: Stort Grattis!! =). Så fort du fick svar - härligt. Jag håller med föregående "talare" - fira ordentligt =)

• Galaxy79a

Gjorde KUB test idag. När någon av er skriver att ni hade höga tal. vad är det då om jag får fråga? Vad är normalvärdena? BM sa till oss att vi hade jätte fina tal. 1:20 000 men är det då högt, medel eller lågt i sammanhanget?

• Sinni

Galaxy79a: Du har fått bästa möjliga resultat. Så bara lugn =). Ett högt "dåligt" tal är tex 1:5 - dvs på fem barn finns det en som är sannolikt sjuk. Men hos dig är det då - om det finns 20000 barn så är det endast 1 sjukt. Hänger du med?

• minolia

Åh så härligt, stort grattis!
Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!