• lavender

Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!

Jag gjorde moderkaksprov i måndags pga höga siffror på KUB:en.

Det var en nervös väntan innan provet och är en nu en minst lika nervös väntan på provsvar, så nu undrar jag om det finns fler därute så vi kan vänta och tillsammans?

• Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!
  • LindaD
    mteriksson skrev 2013-09-10 11:43:05 följande:
    gick det bra? Provet alltså? Många undrar alltid om det gjorde ont?
    Detta va andra ggr ja gjorde de o nej de gör inte ont strama lite men ingen smärta skillnaden denna ggr va att ja gjorde kub innan o fick höga värde så oron e hemsk :( o ja de gick bra ;) livlig krabat bara ;)
  • mteriksson
    LindaD skrev 2013-09-10 11:48:58 följande:
    Detta va andra ggr ja gjorde de o nej de gör inte ont strama lite men ingen smärta skillnaden denna ggr va att ja gjorde kub innan o fick höga värde så oron e hemsk :( o ja de gick bra ;) livlig krabat bara ;)
    Vad skönt! Många är jätte rädda för provet! Håller alla tummar=)
  • LindaD
    LilyHearts skrev 2013-09-11 20:14:26 följande:

Hur mår du idag Linda? Hoppas bra :)

Jo må ganska oki men vart förkyld i en v så de e nig de man känner av sen mycket mensvärk till o från men ha nästan legat hela dan nu hoppas ja bara att inte telefonen ringer imån utan att ja få brev på fredag! Tack för att du frågar ;)
  • LilyHearts

Jag minns att jag fick en del mensvärk sist jag gjorde provet med.

Jag sa till min man att han får nog ta min telefon nästa vecka. Jag förstår din oro.

Krya på dig och hoppas på brev!

• LindaD
    LilyHearts skrev 2013-09-11 20:34:45 följande:

Jag minns att jag fick en del mensvärk sist jag gjorde provet med.

Jag sa till min man att han får nog ta min telefon nästa vecka. Jag förstår din oro.

Krya på dig och hoppas på brev!

Ska du göra nästa v? Tack <3
  • LilyHearts

Ja, på tisdag har jag tid. Minns inte att jag var lika nervös sist men jag få tro det går bra.

• LindaD
    LilyHearts skrev 2013-09-11 20:54:18 följande:

Ja, på tisdag har jag tid. Minns inte att jag var lika nervös sist men jag få tro det går bra.

Oki nä ja mådde mycket värre denna ggr vilket län bo du i?

Men tro ja far mer illa denna ggr pga kub testet innan de gjorde ja inte förra ggr ska hålla alla mina tummar o tänkande dig ;)
  • LindaD

Nån här som vet när läkarna bruka ringa om svaret är negativt? Usch idag e den dagen de ringer om nått e fel :(

Svar på tråden Väntan för och efter MKP/FVP - kom in här!