• englamax

LindeMammor2005

Det var en gång ett gäng gravida tjejer i lindesberg
    som gillade fikabröd i mängd.
    En av dessa tjejer startade en tråd
    för att de skulle kunna prata, fika och ge varandra råd
    Tjejerna blev bara fler och fler, och
    magarna växte bara mer och mer.

Nu har de flesta bebisar kommit ut,
    men någras graviditeter är ännu ej slut.
    Vi fikar och fikar och pratar på
    och är alla glada att vi så många vänner kunde få.
    Nu när vi har fått våra bebisar behöver vi fortfarande stöd och råd
    och därför startar vi nu denna tråd!

*barn födda 05*
    AnnaMax (Anna 27år Vedevåg)--------------Max 7/1 3450g, längd 50
    balluran (heli 26 år lindesberg)---------------john 18/1 g? längd?
    Mella(Åsa 28 år Vedevåg)---------------------Isak 14/2 g? längd?
    Mussa mus(karin 23år vedevåg)--------------Hilda 19/2 2725g, längd 48
    isaccc(Linda 25år Löa) ------------------------Isac 24/2 2900g , längd 50
    Matsdotter (Carolina ** år Lindesberg)-------Maya 28/3 2120 g, längd 42
    EnglaMax (johanna 21år lindesberg)----------Max 30/3 3055g ,längd 52
    Morotsmamman (Linda 26år Kopparberg) ---Maximus 6/4 3865g, längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)--------------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Solhöjden ( Maria 30år Lindesberg------------ Patric 22/4 3675g längd 50
    Molaris (Cissie 29 år Rya, Lindesberg)----------Tindra 1/5 3050g Längd 50 cm
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) -----------Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Michelle ö(michelle 22år lindesberg)-----------Jakob 23/7 3725g , längd 51
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)---------- ---- Joachim 22/9 3535g, längd 48
    Annizz (Anna 20år Fingerboda)------------------Jenna 3/9 3950g längd 51
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11--------------Max 3/11 4010g ,längd 50
    Malmhagen (sara 22år Lindesberg)------------ Victor 14/12 04 3425g längd 50

*gravida 05*
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2------

• Svar på tråden LindeMammor2005
  • MaLevi

Hjälp vad aktiva ni har blivit på en kväll

Vet inte vad jag ska skriva för efter jag läste om hormonspiralen har jag inte kunnat se något annat...

Cissi - Menar du att spiralen kan vandra uppåt i livmodern? AAAAA..det sa de ingentting om. Det låter läskigt som sjutton.
    Jag har satt in en före jul och har inte känns något av den sen dess. Tänk om den är borta? AAA Tankarna springer iväg med mig....

Nu är jag klar med ännu en kurs och har bara sista kommentarerna kvar på den sista kursen sen är jag ledig framtill på måndag 16/1 då jag börjar igen på heltid..puh.. Är lite tvådelad inför studierna just nu men det kanske ger sig eller kommer att åka bergodalbana genom hela terminen. Ni kommer väl att få höra om det

• englamax

jenny- Angelika har kuponger på viktväktarna att om hon värvar nån så får både hon och den hon värvar en kokbok och 100kr rabatt vid inskrivning för den som hon värvar och hon undrar om hon får värva dig då du ändå tänkt börja på tis??

• Brodsmulan

Jenny.. lugn.. stoppa in ett/ett par fingrar och känn efter om du känner trådarna, kan ligga högt upp, känner du dem så kan du lungt slappna av det ska man göra till en vana, 1-2ggr i månaden, fick du inte veta det när du fick spiralen?

Mmm.. här är lugn före storm, sista omtentan kommer på fredag :0/ f-n om jag kör igen.. måste hålla positiviteten uppe så jag orkar igenom, men känner mig ju körd redan.

• englamax

Alla som tänkte börja på Viktväktarna på TISDAG: Det är okej att ta med sig små kottarna så länge det inte blir FÖR hög Ljud nivå!!

• englamax

cicci- om du pratar med din kompis pernilla så kan du juh höra hur det gick för magnus på intervjun han ska få svar i slutet på veckan om han får tjänsten eller ej! jag e så nyfiken!! vore underbart om han fick den!!

• MaLevi

Johanna - Det är väl ok att värva mig Jag måste bara iväg alla tecken pekar åt det hållet *garv* Har kuponger själv om någon almanacka men det har jag så många så Angelicas erbjudande låter finemang

Cissi - BM sa att man kunde göra så men inte att man ska göra det kontuneligt. Fast det du skrev låter vettigt, då behöver man inte fundera över det.

Nej, nu ska jag ut och spana in om jag fått någon att kommentera

• englamax

jenny- ja om du vill åt resepten på alminackan så kan vi ju kopiera men å andra sidan får du en hel del resept i resept boken..det va kanske det du tänkte på!!

• Morots mamman

Cissi när kommer du in på msn stumpan?

• linoliv

Tack cissi för tipset om sömntrubblet. Jag skriver ett meddelande till din sida om det andra istället, finns ju de som inte vill eller orka höra.

• Brodsmulan

ojje.. förlåt, tänkte mig inte för hoppas ingen tagit illa vid sig. Inte alls min mening. Är normalt i min vardag och jag är rätt öppen i det mesta som kanske märks, ni får säga ifrån om det blir för mycket.

Svar på tråden LindeMammor2005