Äger du en potatispress?
Funderar på hur vanligt det är.. Jag har ju då ingen och har klarat mej bra hittills ![]()
Funderar på hur vanligt det är.. Jag har ju då ingen och har klarat mej bra hittills ![]()
Potatispressen anv sällan...ibland har vi pressad potatis....och jag brukar pressa potatis när jag ska göra kroppkakor typ 1gång/år hahaha
När jag gör potatismos anv vi potatisstöt och elvisp...det är väl så man gör mos ;0)
Ja gud ja. Annvänder den ca 1 g i veckan när vi äter pressad potatis till maten vilket är de bästa tillbehöret vi vet
Potatis mos gör jag inte med pressen utan potatisstöten!!
Ja, men jag använder den bara när jag ska ha pressad potatis. Till mos använder jag stöten och slår upp "fluffet" med en träslev.
Köpte precis en ny för den gamla var rostig (välanvänd). Älskar pressad potatis med örtsalt på *mums*! Nån som testat Coops cokware eller vad den heter?
Gillar verkligen inte potatismos, men pressad potatis, det är gott det.
det är himla gott med pressad potatis. Jag har en sedan ett par år men har använt den 1 gång. Glömmer av att jag har en...
Använder vår minst en gång i veckan, skulle jag tro. Bra mycket oftare än brödrosten i varje fal..DEN tar onödigt plats i skåpet!
Dock aldrig använt den till mos. Mos stöter jag och vispar. Men vi äter pressad potatis och ibland andra rotsaker eller blomkål, broccoli etc..
Nej, jag avskyr pressad potatis