Inlägg från: Nova 68 |Visa alla inlägg
  • Nova 68

vikt...peppningstråd =)

Hej är det ok om man hakar på er vikt pepping?

behöver lite pepping har gått ner 10 kg men har ca 15 -20 kg kvar har varit jätte duktig i 2 månader med att äta rätt och motion men känner att motivationen börjar dala måste gå ner mer !!!!

• Nova 68

Jag har hållt på att gå ner så länge jag kan minnas med allt, viktväktat flera gånger gått ner men gått upp. tillslut kände jag att kroppen började ta stryk fick ont i knäna ryggen osv men kunde inte bryta det själv så jag gick till vårdcentralen tänkte ställa mig på kö för en magoperation men fick medicin xenical som är som antabus mot fett har hjälpt bra äter fettfattig mat vill inte bli dålig i magen + att jag har promenerat mycket och det är det som jag inte gjort de senaste dagarna och att jag sen 2 mån inte ätit godis tänkt på sockret och köpte mig en godis påse i går blä...... Har oxå en sambo som kan äta allt skräpmat, snaks mm

• Nova 68

Jag heter Mia är 37år har två döttrar Elin 16 och Linnea 13, från ett tidigare förhållande. Har nu träffat min drömprins Christer som blev 40 i sommras, vi kämpar med att få ett gemensamt barn sedan en tid tillbaka utan framgång än så länge. Vi bor i en lägenhet i Huddinge. Är sjuk denna vecka annars jobbar jag som barnskötare på en förskola.
    det var lite om mig vill ni veta mer så fråga.

jag mår oxå bättre av att minska på sockret och promenera mera.

• Nova 68

Har precis avnjutit middagen, köttgryta med magraste creme fraiche ris tyvärr inte fullkorns ris och grönsaker.
    Trevlig kväll !!!!!!

• Nova 68
    Kan tyvärr inte beröma mig själv för det jag ätit idag haft ätfrossa dagar både i går och i dag men när jag läser om er andra så blir jag peppad och det var väll det som var meningen med denna tråd

NYA TAG I MORGON ALLTSÅ!!!!!!
  • Nova 68

God morgon alla tjejer eller kanske god förmiddag (såg att kl är mycket.)
    Tack vare er känner jag mig mer motiverad i dag har tom varit ute på en promenad, och kan strunta i att äta "snusk"
    TACK TACK!!!

ha en fortsatt dag vi kanske syns senare i dag

• Nova 68

precis ätit en nyttig lunch motivationen tog dö på sötsug känns så himla bra!!

Jag har inte heller nån våg kan inte ha en hemma blir våg beroende väger mig flera gånger om dagen. men jag väger mig hos mamma som jag träffar nån gång i veckan så där så jag skriver senaste vikten. fast det är lite skämmit för det är ganska mycket men det var ju mer från början men men den ska ner. gå inte i taket tjejer men min vikt är 87,5.

ThereseLaurin:79 kg
    Thussen: 78,4 kg
    Nova 68: 87,5

• Nova 68

Glömde målvikten

ThereseLaurin:79 kg
    Thussen: 78,4 kg - målvikt 65
    idiotblondinen: 88 kg - Målvikt: 65 kg
    Nova68: 87,5 kg - mål vikt ca 70 till en början ialla fall

• Nova 68

Hej Marsmamma känner igen mig så mycket det är precis så för mig med äter alltid när man är deppig men även som belöning när man mår bra idag kan jag unna mig.......
    jag har oxå barn som åker till sin pappa vet vad du pratar om. tystnaden vet inte hur jag ska lära mig....... eller man kanske inte kan. hur länge har du varit separerad ? jag i 6 år.
    jag tror inte du har de allvaligaste problemen av oss alla
    jag lovar att stötta så mycket jag kan.
    kramzar

ThereseLaurin tack för att du vänder det negativa mot de positiva. att man tänker bara på kg är för att man ska väga si och så det står överallt.

• Nova 68

ja jag tyckte att min vikt var så hög och du sa att kroppar är olika och det som du skrev om positiva listan hoppas du förstår.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)