vikt...peppningstråd =)
tycker jag men gud vilka promenader vi skulle kunna ta och mycket prat skulle vi ha osv kram
tycker jag men gud vilka promenader vi skulle kunna ta och mycket prat skulle vi ha osv kram
ja sagt det förrut till dig marsmamma skulle varit super roligt om vi bodde närrmare vad vi skulle kunna ge varandra men det är iaf något här på fl kram ska gå ut i kylan med min hund och sambo brrrr vi ses imorgon kram på er
har tagit en promenad inte så långt men bättre än inget och precis avnjutit en frukost the och hårt tunnbröd jag vet sen frukost men har ju tonårsbarn som älskar att sova och det har nog smittat av sig til mig men till mitt försvar jag promenerade innan frukost
Jag bor i huddinge i mil från stockholm
lite svårt kanske att klippa gräset nu
om du inte har det inne förstårs -ler-
du är super duktig marsmamma du är min förebild. just nu har inte kraft att anstränga mig till 100 % denna j*vla bim gör mig galen kan inte tänka på nått annat kan knappt sova men jag tar mig snart i kragen kram
ja gärna T1
marsmamma: jag vet bara 4 dagar kvar har aldrig varit så nervös och känt efter så mycket som nu men ställer in mig på tant besök lika bra
ett tips gå via vårdcentralen så kan dom säkert tipsa dig jag fick tips och blev inskriven på hudd kurator team gick i gruppterapi som gav mig jätte mycket även om inte gruppterapi är något du kanske ska välja i nuläge men det finns hjäp att få och mediciner som hjälper jag fick anti depresiva som gjorde min vardag lättare att jag kom upp ur sängen osv kramar till dig IB
håller med marsmamma du behöver ALDRIG skämas det är ju bättre att du "pratar"om hur du mår än att du svälger ochtrycker ner det till framtiden kram på dig ib
reparation vore nått för mig med haha
tror oxå att det är 3 mån
aldrig vi att vi tappar bort varandra vi letar reda på dig lovar. ett en enkelt sätt är väll att lägga varandra i adressboken här fl så har vi varan jämnt kram
sov gott själv marsmamma vi hörs imorgon
känner mig lite deppig blev inge + tanten kom har bestämt mig för att köra hårt nu med vikten
känner mig så utanför på denna tråd är det bara jag som jobbar här inne?
ni hinner med så mycket under dagarna medans jag bara jobbar jag hinner inte komma i kap vad ska jag göra?
det är inte så långt jag går faktiskt det tar en kvart enkel väg. det är inte motionen riktigt jag menar här inne utan peppingen som ni hinner ge varandra
jo visst det är skönt att ha ett jobb men jag skulle så gärna vilja vara hemma lite mera jobbar heltid kommer hem vi 5 laga middag äta och umgås en stund med familjen sitter vid datorn en stund och sen är det sova känns som jag inte hinner nån extra motion vi går ju en promenad med voven så det räcker väll men äh man är aldrig nöjd ni värkar ha så kul ihop och det är det som jag missar..........
vad gulliga ni är känner mig lite mer nere i dag kanske därför jag känner som jag gör men behöver gå ner i vikt för att min kropp ska börja vakna igen inget fungerar som det ska när jag är överviktig ingen äl och då blir det ju inga barn heller suck
Hej är hemma idag mår inge vidare känner mig deppig men kommer igen snart
marsmamma jag har addat dig
skulle vilja ha era msn om jag kan få har nog missat era vill hels inte lägga ut min här för det är samma som min epost men om jag addar er så får ni min privat fattar ni????
Mer
-40kg
-30kg Koviktare(Johanna)
-25kg
-20kg
-15kg nova68 ( Mia)
-10kg Stumpan2 (Marie)
-5kg emmamaria
-Mindre